וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "אובמה לא עושה דבר למען השלום"

אופק עיני

24.11.2009 / 22:36

יו"ר הרשות השוהה בארגנטינה התראיין לעיתון מקומי ותקף את הנשיא האמריקאי. "הפלסטינים מצפים מארה"ב ללחוץ על ישראל כדי שתכבד את החוק הבינלאומי ותיישם את מפת הדרכים"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן תוקף את נשיא ארצות הברית ברק אובמה ואומר כי "אובמה לא עושה דבר בזמן הנוכחי על מנת להחיות את תהליך השלום". בראיון שפורסם אמש (שלישי) בעיתון הארגנטיני "קלארין", הוסיף אבו מאזן כי "עם זאת, הוא הזמין אותנו כדי לחדש את תהליך השלום, ואני מקווה שהוא ישחק תפקיד משמעותי יותר בעתיד".

פגישת אבו מאזן אובמה. AP, AP
"התוספות החד צדדיות לירושלים שעושה ישראל, וההתנחלויות על כל סוגיהן אינן חוקיות"/AP, AP

יו"ר הרשות אמר עוד כי "הפלסטינים מצפים מארצות הברית ללחוץ על ישראל כדי שתכבד את החוק הבינלאומי ותיישם את מפת הדרכים". הוא ציין כי "באפשרותם לעשות שני דברים – להפעיל לחץ על ישראל כדי שתקפיא את ההתנחלויות וכדי שתיסוג לגבולות 1967".

בתוך כך, נשא אבו מאזן נאום בפני הפרלמנט בארגנטינה ואמר כי "עיקרון שטחים תמורת שלום אשר בו מאמינה הקהילה הבינלאומית, פירושו שהתוספות החד צדדיות לירושלים שעושה ישראל, וההתנחלויות על כל סוגיהן אינן חוקיות".

אבו מאזן חתם את נאומו באומרו כי "ידנו עדיין מושטת לשלום ואנו מאמינים שניתן לחיות על חלקת האדמה הקטנה אך ההיסטורית הזו בשלום בין שתי מדינות, שהגבול של ה-4 ביוני 1967 יפריד ביניהן. זוהי סיסמה שמיליוני גרונות ברחבי העולם קראו בקול, ואנו פועלים להגשמתה מהר ככל הניתן, כך שנוכל כולנו לדכא את הגזענות ולצאת כשידנו על העליונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully