וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איים על אישתו בגרזן ונידון ל-4 חודשי שירות

איילה חננאל

24.11.2009 / 21:02

בעל שנאשם כי תקף את אשתו באמצעות אגרופים ואיים עליה כי ישחט אותה, וכל זאת כאשר גרזן מונפת בידיו, ירצה ארבעה חודשי עבודות שירות בלבד. הנימוק: השניים הגיעו לשלום בית

בעל שנאשם כי תקף את אשתו באמצעות אגרופים, תפס אותה בצווארה ואיים עליה כי ישחט אותה, וכל זאת כאשר גרזן מונפת בידיו, ירצה ארבעה חודשי עבודות שירות בלבד, כך החליט אתמול (שני) בית משפט השלום בפתח תקווה.

מכתב האישום שהוגש לבית המשפט נגד הבעל בן ה-31 מאלעד, עולה כי בחודש מרץ בשנה שעברה, היכה הצעיר את אישתו באגרופים ואחז בצווארה מול עיניה של בתו הקטנה. האישה ניסתה לנוס מהמקום כדי להזעיק את המשטרה, אולם הבעל המשיך לאיים עליה ואמר: "אין לך כניסה הביתה, אם תיכנסי, אשחט אותך". בהמשך קפץ הבעל מעל גדר בית השכנה שאליו ברחה אישתו, כשהגרזן תלוי על חגורתו.

בשלב זה ניסה הבעל לאתר את אישתו, שהתחבאה בארון מחשש לחייה. לאחר כמה דקות הגיעו שוטרים לבית ואז החליט הבעל להשליך את הגרזן, תוך כדי שהוא מאיים על השוטרים: "אם תעצרו אותי, אשרוף את הבית".

נגד הבעל הוגש כתב אישום חמור וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים, אך לאחר חודש במעצר, הוא שוחרר למעצר בית מלא בבית אמו. לאחר מספר חודשים הודיעו הבעל ואישתו כי הלכו לטיפול פרטני וזוגי וציינו כי הקשר ביניהם השתפר, עד כדי כך שהגיעו לשלום בית. בתוך כך, הביאו השניים לעולם ילד נוסף. בשל הנסיבות, החליט בית המשפט להקל עם הבעל וגזר עליו ארבעה חודשי עבודות שירות בלבד.

עו"ד מירון רוזנטל אשר ייצג את הבעל טען כי "יש לשים דגש על הבדלים שבין מצב מרשי בזמן ביצוע העבירה לבין המצב היום. באבחון שנעשה לו נלמד על קשיים כלכליים שהוא עבר סמוך לאירוע, ואשר שהשפיעו על מצבו הנפשי והשליכו על מערכת היחסים עם אשתו". גם התביעה ציינה לטובה את עברו הנקי של הנאשם ואת "תהליך השיקום שעבר" ודרשה לגזור עליו חצי שנת עבודות שירות בלבד.

השופט אהרן גולדס ציין בהחלטתו כי "האירוע הנדון משקף תקופה ארוכה של בעיות בחיי הנאשם,אשתו ומשפחתו שהגיעו לשיא של מריבות ואלימות מילולית שבאה לכדי ביטוי בתקיפתה של האישה בשל מה בכך,וכאשר ברחה מחשש שתיפגע ונראה שידעה היטב מה צפוי לה,הרים הוא גרזן נטלו עימו ורדף אחרי אשתו בצרחות ואובדן שליטה שם לא בריחתה והסתתרות מפניו בתוך ארון לבטח הייתה מסתיימת באסון. על הנאשם להפנים בצורה חד משמעית כי בכל מצב של לחץ, פתרון של אלימות ושימוש במכשיר לפגוע פסול ואסור בתכלית האיסור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully