וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוס: "לנתק בין בעלי ההון לבתי ההשקעות"

רם דגן

24.11.2009 / 17:55

מנכ"ל פסגות יוצא לראשונה כנגד בעלות של בעלי השליטה הגדולים על בתי ההשקעות. "המשבר האחרון חשף בעיות ניגודי אינטרסים של מנהלי הכסף של אנשים אחרים", דברי ורמוס

רועי ורמוס, מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, יוצא לראשונה כנגד בעלות של בעלי השליטה הגדולים על בתי ההשקעות. בפתיחת ועידת היועצים של פסגות ו-themarker קרא ורמוס לטיפול בבעיות ניגודי האינטרסים של המוסדיים. "ועדת בכר טיפלה בנושא של ניגודי העניינים בבנקים, וכיום אין בעיות ניגודי אינטרסים. המשבר האחרון הראה שאין בעיות ניגודי אינטרסים בבנקים, אולם הוא חשף את בעיות ניגודי האינטרסים של היצרנים, מנהלי הכסף של אנשים אחרים", דברי ורמוס.

עוד הוסיף ורמוס, "ועדת בכר השלימה את בעיית ניגודי העניינים בבנקים. כעת המשימה המרכזית היא טיפול בניגודי העניינים של היצרנים במסגרת ועדת בכר השנייה. יש לטפל בנושאים כמו בעלות של מוסדיים על גופי חיתום, ובעלות של בעלי שליטה על הגופים המוסדיים".

עוד אמר ורמוס, "לפני שנה הצגנו את העמדה שלנו ביחס לתאגידים ובעלי השליטה שחייבים כסף לעמיתים. חלק מבעלי השליטה לא אהבו את העמדה שלנו. היום, שנה אחרי, אנחנו חושבים שיש עוד מה לעשות".

בועידת היועצים בשנה שעברה חשפה פסגות את העקרונות שלה בנוגע לטיפול בלווים ובעלי שליטה גדולים אשר מבקשים שלא להחזיר כספים שלוו מהעמיתים. בין היתר הצהירה פסגות, כי לא תסכים למחיקת חובות ללא מתן פיצוי במניות וויתור של מנהלים ובעלי שליטה על שכר והטבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully