וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנות מאסר לגבר שאנס את אחייניתו

גלעד גרוסמן

24.11.2009 / 11:24

מכתב התביעה עלה כי הגבר ניצל את גילה ותמימותה של הילדה וביצע בה שורה ארוכה של עבירות מין. סמוך ליום הולדתה ה-12 אנס אותה בבית אימו. בעקבות המקרים סבלה האחיינית מתסמונת פוסט טראומה

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (שלישי) שלוש שנות מאסר על גבר בן 46 שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון באונס וביצוע מעשים מגונים באחייניתו כשהיתה בת 11. בנוסף נגזרו עליו שנתיים מאסר על תנאי והוא הורה לפצות את האחיינית בסכום של 15,000 שקלים.

הגבר הורשע בכך שבשנים 1995-1996 נהג לבקר אצל אחיו לעיתים קרובות ואף התגורר אצלו למשך תקופה מסוימת. לפי כתב האישום, הוא ניצל את גילה ותמימותה של הילדה וביצע בה שורה ארוכה של עבירות מין. סמוך ליום הולדתה ה-12 יצא איתה לקנות מתנה ולקח אותה לבית אימו שם אנס אותה. בעקבות המקרה סבלה האחיינית מתסמונת פוסט טרומאטית ובמהלך שירותה הצבאי התפתחה אצלה מחלת האפילפסיה. היא התקשתה לנהל אורך חיים נורמאלי ובשלב מסוים התקרבה אל הדת בה מצאה מסגרת תומכת.

הפרקליטות ביקשה לגזור עליו עונש של לפחות חמש שנות מאסר. פרקליטו של הנאשם ביקש שלא להטיל עליו מאסר בפועל כלל. בגזר הדין קבעו השופטים כי לולא הסדר הטיעון היו מטילים עליו עונש חמור בהרבה.

הגבר הורשע בעבר בביצוע מעשים מגונים באחיינית אחרת גם כאשר הייתה בת 11 ונידון אז לארבע שנות מאסר. יש לו הרשעות נוספות בגין עבירות רכוש ואלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully