וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה שוד במסווה של קשר מיני באינטרנט

קובי מנדל

24.11.2009 / 10:29

33 חודשי מאסר בפועל נגזרו על ראפת חוגיראת שהורשע בשוד, איומים והדחה בחקירה. חוגיארת שדד גבר אותו הכיר דרך רשת האינטרנט וביקש ממנו להיפגש לצורך קיום יחסי מין

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (שלישי) 45 חודשי מאסר, מתוכם 33 חודשי מאסר בפועל והיתר על תנאי על ראפת חוגיראת בן 20 משפרעם שהורשע בשוד, איומים והדחה בחקירה. מפרטי המקרה עולה כי לאחר שנפגש עם הגבר אותו הכיר באינטרנט למטרות קיום יחסי מין התיז גז מדמיע לעבר עיניו ושדד את רכבו.

מכתב האישום עולה כי חוגיראת הציג עצמו באינטרנט בפני המתלונן כמי שמעוניין בקשר מיני מזדמן עם גברים וכי השניים קבעו להיפגש. בפגישתם נסעו חוגיראת והמתלונן במכוניתו של המתלונן לחורשה חשוכה סמוכה לשפרעם וזאת לפי הדרכתו של חוגיראת. כשהגיעו לחורש הורה חוגיראת למתלונן להשאיר את מפתחות הרכב במתג ההתנעה כשהרכב פונה ליציאה ולאחר מכן המם אותו באמצעות גז מדמיע שהתיז בעיניו. חוגיראת נכנס לרכב וגנב אותו ואת מכשיר הטלפון הסלולרי של המתלונן שפונה באמבולנס לבית חולים.

חוגיראת איים על המתלונן גם בתחנת המשטרה, המשיך לקלל אותו ולהפחידו שלא יספר את שאירע במפגש. השופטת חני הורוביץ ציינה בגזר הדין כי "מדובר בשוד מתוכנן, כשהנאשם הצליח לפתות את המתלונן להגיע למפגש, הכול במטרה לשדוד את רכבו. התנהגותו בתחנת המשטרה, בה איים על המתלונן, המשיך לקלל אותו ולהפחידו, מוסיפה נופך נוסף לחומרת מעשיו ולמסוכנותו".

השופטת התחשבה בגילו הצעיר של חוגיראת ובעובדה שעל אף נסיבות חייו הקשות עברו כולל רק ביצוע עבירה אחת, בהיותו קטין. עוד התחשבה בכך שהאלימות שהופעלה הייתה ברף הנמוך ובתקווה כי הנאשם למד את לקחו ולא ישוב לבצע עבירות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully