וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולה זקן כפרה בכל האישומים נגדה

24.11.2009 / 10:12

מנהלת לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כפרה בכל ההאשמות נגדה בפרשת רשות המסים. פרקליטה אמר: "שולה סבלה מספיק. האמת תצא לאור"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

מנהלת לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שולה זקן, כפרה הבוקר (שלישי) בכל ההאשמות נגדה בפרשת רשות המסים. ביולי השנה הוגש לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד זקן בגין הפרת אמונים בתקופה בה כיהנה כמנהלת לשכתו של אולמרט. היא נאשמת כי במסגרת תפקידה פעלה לקידום האינטרסים האישיים של אחיה, יורם קראשי. במהלך הדיון אמר פרקליטה של זקן, כי להגנה עדים מרכזיים שיעזרו לבית המשפט לגלות את האמת בפרשה. הוא סירב לגלות את זהות העדים.

לפני כחודשיים, בעת פתיחת משפטה, אמרה זקן שהיא "מאמינה בבית המשפט" וכי "האמת תצא לאור". פרקליטה, עו"ד מיכה פטמן, אמר אז ש"שולה סבלה מספיק", וכי הוא מאמין ש"בית המשפט יעשה צדק". השופט, חיים לירן, אמר אז כי "מדובר בתיק קטן ופשוט שלא שונה מתיק פריצה לרכב".

"רייצ'ל היא בורג קטן שלא נעשה כלום בידיעתה"

בתוך כך, נפתח הבוקר בבית משפט המחוזי בירושלים משפטה של מתאמת הנסיעות של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, רייצ'ל ריסבי רז. במהלך הדיון אמר פרקליטה, עו"ד אשר אוחיון שבכוונתו לטעון להגנה מן הצדק מכיוון שלדבריו הפרקליטות עסקה באכיפה בררנית כאשר הגישה כתב אישום נגד ריסבי רז ולא כנגד אנשים נוספים שעבדו ב"ראשונטורס". רייצ'ל רז ריסבי, הנאשמת בקבלת דבר במרמה, רישום כוזב במסמכי תאגיד ומרמה והפרת אמונים בפרשת "ראשון טורס". רז ריסבי נאשמת שסייעה לאולמרט ולזקן לגייס כ-92 אלף דולר עודפים שמימנו עשרות טיסות פרטיות של אולמרט ושל בני משפחתו, וכן את שדרוג טיסותיו בתפקידיו הציבוריים.

עוד נטען, כי בכתב האישום פגמים רבים והעובדות אינן מפרטות מה היו מעשיה של ריסבי רז. "כתב האישום מראה שראשונטורס פועלת בכל מכל, לאורך כל התקופה. הדעת לא נותנת שבשל שיקולים טקטיים של התביעה מי שצריכה לתת את הדין היא רייצ'ל, אותו בורג קטן שלא נעשה כלום בידיעתה ואילו ראשונטורס מגיעים לבית המשפט 'רגל על רגל' כעדי תביעה בלבד", כך אמר עו"ד אוחיון לאחר הדיון.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully