וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בשתי תאונות דרכים קטלניות

איילה חננאל ורמי שני

24.11.2009 / 0:43

הולך רגל שניסה לחצות כביש מהיר במחלף גנות נהרג מפגיעת רכב פרטי. גבר בן 50 נהרג בהתנגשות בעמוד חשמל בבאר שבע

בשתי תאונות דרכים שהתרחשו הלילה (שלישי) נהרגו שני בני אדם. בתאונה שאירעה במחלף גנות, ליד אתר חירייה, נהרג הולך רגל. ככל הנראה ניסה הגבר לחצות את הכביש המהיר באזור אסור לחצייה. רכב פרטי שלא הבחין בהולך הרגל פגע בו וכתוצאה מכך הוא נהרג במקום. רופא מד"א קבע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה. נתי שפירא, מתנדב זק"א שטיפל באירוע, אמר "הולך הרגל חצה שלא במעבר חציה את כביש 4, כביש מהיר. רכב פרטי שנסע מדרום לצפון פגע בו בעוצמה, שהגענו למקום הוא היה ללא רוח חיים, צוות של מתנדבי זק"א טיפלו בהרוג ובאיסוף הממצאים"

בבאר שבע נהרג גבר כבן 50 לאחר שהתנגש בעמוד חשמל, בשכונת רמות בעיר. צוות של מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של האיש. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

שלשום נהרג הולך רגל בן 25 לאחר שהתפרץ לכביש המהיר בין צומת חולון למקווה ישראל. הצעיר נפגע על ידי אמבולנס ומעוצמת הפגיעה נהרג במקום. מהמשטרה נמסר כי האמבולנס הפוגע נסע כאשר הצופר ואורות החירום פועלים. מוקדם יותר באותו יום נהרג רוכב אופנוע בתאונת דרכים בכביש בין טבריה ומושבת כינרת. מחקירה ראשונית נראה כי הרוכב איבד שליטה והתנגש בתמרור. ניניו עטיה, מתנדב זק"א במקום, סיפר לוואלה! חדשות כי "ככל הנראה מדובר באופנוען, שהחליק על הכביש ופגע בתמרור. הוא נפל לתעלה ומת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully