וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספק של עבריין סדרתי: 45 עבירות ב-4 שנים

גלעד גרוסמן

23.11.2009 / 20:15

עלי אוסאמה נג'יב, תושב עיסאוויה בן 23, הורשע בלא פחות מ-45 עבירות שונות של גניבה, הסעת שוהים בלתי חוקיים, תקיפה ועוד. בית המשפט גזר עליו ארבע שנות מאסר

לעלי אוסאמה נג'יב, תושב עיסאוויה בן 23, היו ארבע שנים "פוריות" מאוד, בהן ביצע לא פחות מ-45 עבירות שונות. כעת יש לו פרק זמן דומה לחשבון נפש, לאחר שבית משפט השלום בירושלים גזר עליו היום (שני) ארבע שנות מאסר.

נג'יב החל את מעלליו באוגוסט 2004, אז גנב טלפון נייד מאדם בתל אביב ונמלט. שבועיים לאחר מכן פרץ למחסן בירושלים. בהמשך גנב פלאפונים נוספים, גלגל מכונית, כסף ממונית והציע סמים לשוטר בחופשה. בנוסף, הוא נתפס כמה פעמים מסיע שוהים בלתי חוקיים, תקף אנשים שניסה לגנוב מהם, לא שילם על נסיעת מונית, נמלט משוטרים, יצא ממעצר בית ודיווח דיווחים שקריים למשטרה. את העבירות הוא ביצע בשל התמכרותו לסמים.

לנוכח ריבוי העבירות, הפרקליטות ביקשה לגזור עליו שבע שנות מאסר. השופט, אריה רומנוב, קבע בגזר הדין שיש לגזור על נג'יב עונש מאסר ממושך ומרתיע. "בגזר דין זה נדרש הנאשם לתת את הדין על אורח חיים עברייני שניהל במשך ארבע שנים ויותר, במהלכן פגע, הזיק והסב צער ועגמת נפש לרבים", כתב השופט רומנוב. הוא הוסיף שנג'יב ביצע את העבירות תוך כדי אלימות, מתוך תחכום, תכנון וכחש ותוך גרימת נזק לרכוש".

לדברי השופט, "עניין לנו בנאשם חסר גבולות, שאינו שת לבו לזכויותיו הבסיסיות ביותר של הציבור, ואשר אינו מהסס לפגוע בביטחונו האישי והכלכלי של כל אדם אחר זולתו. פגיעתו של הנאשם בציבור קשה, ומעשיו גורמים נזק לכל אותם קורבנות שאתרע מזלם ופגשו בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully