וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים שהורשעו בפלילים יקבלו טלפון חינם

פנחס וולף

23.11.2009 / 13:11

בדומה להחלטה של ועדת הכספים בנוגע לשרים, אישרה ועדת הכנסת כי חברי כנסת שהורשעו בפלילים יוכלו לקבל חזרה חלק מההטבות המגיעות להם כחכ"ים לשעבר. ח"כ מולה: "זו שערורייה"

חברי כנסת שהורשעו בפלילים עד שנת 2007 יזכו לקבל בחזרה עיתון יומי וטלפון חינם – כך אישרה היום (שני) ועדת הכנסת. ההחלטה מאזנת למעשה את התנאים שוועדת הכספים אישרה בשנה שעברה לשרים, סגני שרים וראשי ממשלות לשעבר שהורשעו בפלילים עד שנת 2007.מההחלטה ייהנו בין היתר עמרי שרון וחברי הכנסת לשעבר מש"ס יאיר לוי, רפאל פנחסי, יאיר פרץ, עופר חוגי ושלמה דיין.
תחילת הפרשיה בשנת 2007, כאשר ועדת הכנסת החליטה לשלול את ההטבות מח"כים ומשרים לשעבר שהורשעו בפלילים. בשנת 2008 ועדת הכספים, האחראית על משכורות השרים וראשי הממשלה, החליטה כי ההטבה תילקח משרים, מסגני שרים ומראשי ממשלה לשעבר רק אם הורשעו לאחר שינוי התקנון בשנת 2007.
זאת, משום שהנוהג הוא לא להכיל שינויי תקנון וחקיקה רטרואקטיבית. כעת, ועדת הכנסת השוותה את תנאי הח"כים לשעבר עם השרים לשעבר.

ח"כ שלמה מולה (קדימה) היה היחיד שהתנגד להחלטה ואמר לוואלה! חדשות כי, "מדובר בשערוריה. הכנסת צריכה להעמיד סטנדרטים גבוהים ולהוות דוגמה. ועדת הכנסת לא היתה צריכה ללכת שבי אחר אחר החלטות קודמות של ועדת הכספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully