וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונשי מאסר כבדים לצעירים שהורשעו ברצח

23.11.2009 / 12:30

פליקס גוטליב וולדיסלב בטנין הודו ברציחתם של יבגני דיאקוב ואנטולי זיסקין בקריית שמונה ב-2007. ביהמ"ש גזר על גוטליב עשרים שנות מאסר ושני מאסרי עולם נגזרו על בטנין

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר היום (שני) עונשי מאסר כבדים על שני צעירים מקריית שמונה שנאשמו ברצח כפול והורשעו במסגרת עסקת טיעון. הנאשמים הורשעו בעבירות תקיפה בנסיבות מחמירות, סחיטה בכוח ורצח, קשר לפשע, ושיבוש מהלכי משפט. פליקס גוטליב וולדיסלב בטנין הודו ברציחתם של יבגני דיאקוב ואנטולי זיסקין ב-2007. על פי גזר הדין ירצה גוטליב עשרים שנות מאסר ואילו בטנין ירצה שני מאסרי עולם.

מכתב האישום עולה, כי הסכסוך בין בטנין לבין זיסקין החל כשזיסקין סירב לפנות דרך לאשתו של בטנין, וזה כעס על הפגיעה בכבודה של אשתו. מספר שבועות לאחר התקרית, נפגשו השניים במקרה בפארק הזהב הסמוך לשכונת מגוריהם. בין השניים התפתח דין ודברים, ובטנין דרש מזיסקין פיצוי כספי על עלבון אשתו. בטנין אף תקף את זיסקין במכות, ואליו הצטרף גם חברו פליקס גוטליב.

כששב זיסקין לביתו, ארבו לו הנאשמים, הכו אותו בחפץ קהה, שיספו את גרונו ודקרו אותו בבטן ובגב. כתוצאה מהתקיפה מת זיסקין.

הנאשמים חששו שדיאקוב, נער שנהג להתלוות אליהם והיה עד לרצח, עלול להישבר, אם ייחקר במשטרה, ולהסגיר את הנאשמים כמבצעי הרצח, ולכן החליטו לרצוח גם אותו. עוד באותו הלילה, הם קבעו איתו פגישה במעבר חשוך, שם חנקו אותו והכו אותו למוות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully