וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטף והתעלל בילדה והסביר: "אני מאוהב בה"

23.11.2009 / 13:38

צעיר בן 24 מואשם כי חטף ילדה וביצע בה מעשים מגונים במשך שעות. בחקירתו סיפר שהוא התאהב בה ורוצה להתחתן איתה

כתב אישום בגין חטיפה ומעשים מגונים הוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד אלירן הוני, בן 24 הנאשם כי חטף וביצע מעשים מגונים במשך שעות בילדה אותה פגש בעירו.

לפי כתב האישום, בתחילת החודש שעבר הגיעה הילדה בשעה מוקדמת לבית ספרה. החשוד הגיע למקום, גרר את הילדה בכוח לדירתו שם ביצע בה מעשים מגונים במשך ארבע שעות. לאחר המעשים איים עליה הנאשם שלא תספר על המעשים להוריה פן יקרה "משהו לא טוב".

בחקירתו במשטרה אמר הנאשם שהוא רוצה להתחתן עם הילדה ולהקים איתה בית. "אני מרגיש שאני מאוהב בה, למרות שילדה בגילה וילד בן 24 זה לא חוקי", אמר.

בנוסף, נאשם הוני בתקיפה לאחר שהתנפל על אביו של אחד מחבריו ברחוב. הוני מואשם כי הפיל אותו על הרצפה, שבר את כתפו והצמיד סכין לצווארו.

בתוך כך, נעצר הבוקר מורה פרטי בן 59 מנצרת עילית, בחשד שביצע מעשים מגונים בתלמידה בת 10 אותה לימד מתמטיקה. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

בתלונתם סיפרו הוריה של הילדה כי פנו אל החשוד, מורה למתמטיקה ופיזיקה בן 59 מאזור העמקים, על מנת שיעניק לבתם שיעורים פרטיים. אלה שעל פי החשד, נהג המורה, הנוהג לקבל אליו תלמידים רבים בביתו, לנצל את שעות השיעורים הפרטיים שנערכו, על מנת לבצע בילדה מעשים מגונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully