וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים שכולים: "עסקת שליט - כניעה לטרור"

אור ברקת

23.11.2009 / 9:28

ארגון נפגעי הטרור אלמגור זועם על הכוונה לשחרר אסירים עם "דם על הידיים" בתמורה לחייל החטוף. מאיר אינדור לוואלה! חדשות: "נתניהו רופס ולחיץ. העסקה הנרקמת גרועה יותר מעסקת ג'יבריל"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

בארגון נפגעי הטרור "אלמגור" זועמים על ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע הדיווחים, לפיהם הוא הביע נכונות לשחרר מאות אסירים "עם דם על הידיים" בתמורה לחייל החטוף גלעד שליט. ראש הארגון מאיר אינדור אמר הבוקר (שני) לוואלה! חדשות בתגובה לדיווחים, כי "יש לנו ראש ממשלה חלש שנכנע באופן סידרתי. כל פיגוע שיבוצע על ידי המחבלים שישוחררו ייזקף לחובתם של ביבי וברק".

"בעבר אמר נתניהו שהוא לא ישלם שום מחיר ואף הקדיש בספרו פרק שלם לביקורת על עסקת ג'יבריל", אמר אינדור. הוא גילה גם כי לפני הבחירות נפגש עם נתניהו, וזה הבטיח לו כי כשיגיע לשלטון יילך בדרך הפוכה לעסקה. נתניהו אף הזכירה בפגישה שאחיו, יוני, נהרג בדרך הפוכה, במבצע לחילוץ בני הערובה הישראלים באנטבה.

"הנה הוא משלם עכשיו יותר", אמר אינדור בתסכול. "הוא לא עמיד בלחצים, ואחרי לחץ של חודשיים מונה חגי הדס והוא נסוג מכל מה שנאמר בעבר". אינדור הוסיף כי "מאחר שהוא נכנע סדרתית בכל עימות, הוא עוקף את העימות משמאל, ואנחנו מודאגים מאוד שברפיסות זו והתחברותו עם ברק גם לא תהייה פעולה מול אירן".

לדברי ראש ארגון נפגעי הטרור, "כעת נתניהו מונע מעצמו לחצים מכיוון אחד, אבל הוא פותח חשבון איתנו".הוא הוסיף, כי ארגונו ייצא למסע הסברה נרחב נגד עסקת שליט. "נחצה את ישראל לאורכה ולרוחבה ונבהיר את חרפת העסקה", הצהיר. "נבהיר כמה העסקה הזו מסוכנת, וכל פיגוע שיבוצע על ידי המחבלים ששוחררו ייזקף לחובתם של ביבי וברק. לא ניתן להם לשכוח את זה עד שהעסקה הזו תדבק אליהם גם פוליטית, כפי שקרה בעסקת ג'יבריל".

מחר צפויים להגיע נציגים של נפגעי הטרור וקצינים לכנסת כדי להביע את התנגדותם לעסקה, וביום רביעי צפויה להיערך הפגנה מול ביתו של ראש הממשלה נתניהו. אינדור ציין גם כי בכוונת הארגון לעתור לבג"צ נגד הסתרת נתוני העסקה מהציבור. "ההורים השכולים תובעים לפרסם את שמות המחבלים הצפויים להשתחרר על מנת לאפשר דיון ציבורי", אמר.

"לא היתה עסקה כל כך חמורה מאז עסקת ג'יבריל בשנות השמונים, בה לראשונה שוחררו מחבלים עם דם על הידיים", הוסיף אינדור. "הפעם העסקה עוד יותר גרועה, אז רק אחד מהמחבלים, קוזו אוקומוטו, היה אחראי על פיגוע המוני. הפעם משחררים רוצחים שביצעו פיגועים המוניים, בעלי יכולות ארגוניות, כאלה שארגנו ויזמו פיגועים". לדברי אינדור, "ברור שהחזרתם לבתיהם תביא במוקדם או במאוחר גלי טרור, תעודד אחרים לבצע פיגועים ותעודד חטיפות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully