וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה ביצע מעשים מגונים בילדה בת 10

איילה חננאל

23.11.2009 / 11:09

מורה מנצרת עילית נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בילדה שקיבלה ממנו שיעורים פרטיים במתמטיקה. המשטרה תחקור תלמידים נוספים שלמדו אצלו, בחשד שהתעלל גם בהם

מורה פרטי בן 59 מנצרת עילית נעצר הבוקר (ראשון) בחשד שביצע מעשים מגונים בתלמידה אותה לימד מתמטיקה. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

לאחר מספר שיעורים, הבחינו הוריה של הילדה בת ה-10 שמשהו בהתנהוגתה אינו כשורה. כאשר ניסו לדובב אותה, סיפרה להם בתם כי המורה הפרטי נוהג לגעת בה. בעקבות זאת, הגיעו הוריה של הילדה לתחנת המשטרה והתלוננו כי המורה הפרטי של בתם נוהג לבצע בה מעשים מגונים.

בתלונתם סיפרו ההורים כי פנו אל החשוד, מורה למתמטיקה ופיזיקה בן 59 מאזור העמקים, על מנת שיעניק לבתם שיעורים פרטיים. אלה שעל פי החשד, נהג המורה, הנוהג לקבל אליו תלמידים רבים בביתו, לנצל את שעות השיעורים הפרטיים שנערכו, על מנת לבצע בילדה מעשים מגונים.

במשטרת נצרת עילית מתכוונים לזמן לחקירה גם את עשרות התלמידים הנוספים שלמדו אצל המורה. מפקד תחנת המשטרה בנצרת עילית, רב פקד ישראל טוביה אמר כי "מדובר במקרה חמור של מורה שלימד בביתו עשרות רבות של תלמידים, ואנו חושדים כי למעשיו נפלו קורבן גם ילדים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully