וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנקים הגישו הצעה למחזיקי האג"ח של אפריקה

שרון שפורר

23.11.2009 / 9:20

על רקע ההצהרות המדאיגות מכיוון החברה, תתכנס היום שוב נציגות בעלי האג"ח בשעה 16:00 כדי לדון בהסדר בין לבייב לבנקים וכן בהצעת הבנקים שהועברה אליהם אמש

נציגות בעלי האג"ח של אפריקה תתכנס היום שוב במשרדו של עו"ד מאיר ליפא, ב-16:00, כדי לדון בהסדר בין בעל השליטה באפריקה לב לבייב לבין הבנקים. אתמול העבירו הבנקים לנציגות מסמך, שלטענתם מהווה הצעת פשרה בהסדר שלהם עם לבייב.

בשבוע שעבר נחשף כי לבייב חתם על הסכם עם כל הבנקים הגדולים, למעט בנק הפועלים, לגבי הזרמה של 300 מיליון שקל כנגד חוב שהוא חב להם בהיקף של כמיליארד שקל (כ-450 מיליון שקל ללאומי והיתר לדיסקונט, מזרחי טפחות והבינלאומי).

בהסכם שעליו חתם דרשו ממנו הבנקים להוסיף הבהרות שונות להסדר של אפריקה מול בעלי האג"ח. מחזיקי האג"ח טוענים כי הבהרות אלה מעקרות מתוכן את ההסדר שחתם עמם לבייב, ובפגישה שקיימו בסוף השבוע שעבר החליטו שלא להסכים לדרישת הבנקים.

נציגות מחזיקי האג"ח לא גיבשה עדיין עמדה בנוגע להצעה החדשה של הבנקים - אם השינויים בה "קוסמטיים" בלבד, או שיש בה פשרה של ממש. מחר תתכנס הנציגות כדי לדון בכך. בישיבה מחר עשוי להשתתף גם שמואל גורטלר, הבעלים של בית ההשקעות אלומות. גורטלר משמש יועץ כלכלי מיוחד לבנקים בנוגע להסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully