וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים תקפו כוח חיילי מג"ב בחוות גלעד

22.11.2009 / 22:59

כוח מג"ב שהגיע לסיור שגרתי בחוות גלעד הותקף על ידי כעשרים מתנחלים. המתנחלים מצידם טוענים: "אנחנו מנסים להרגיע את השטח, אך מג"ב מתסיסים אותו לחינם"

עשרים מתנחלים תקפו הערב (ראשון) כוח של מג"ב שקיים סיור שיגרתי סמוך למאחז חוות גלעד שבשומרון. הכוח התכוון להגיע לעמדה הסמוכה למאחז, וכשהגיע למקום נתקל בכעשרים נערים שהתגודדו סביבו.

במהלך האירוע נוקב אחד מצמיגי הרכב וכן יודו אבנים אל עבר השוטרים. כמו כן, דיווחו השוטרים כי המתנחלים יידו לעברם אבנים. למקום הוקפצו כוחות גדולים שניסו להרגיע את הרוחות. המתנחלים טוענים מנגד כי דווקא השוטרים היו אלה שתקפו אותם. עד כה לא נעצר איש.

"השוטרים נכנסו למקום ונסעו נגד כיוון התנועה בצורה מסוכנת", אומר גורם מקרב המתנחלים, "לאחר שאחד מתושבי המקום העיר להם על כך, יצא אחד מהם והחל לקלל את התושבים ואף דחף אותם. לא היו ידויי אבנים לעברם. אנחנו מנסים להרגיע את השטח, וחבל שמג"ב מתסיסים את השטח לחינם ומנסים לחמם את האווירה למרות שלא תקפו אותם. אנו מצפים שאלוף הפיקוד יתערב באופן מיידי בנעשה שם בתקווה להרגיע את הרוחות".

"היחס לכוחות הביטחון בחוות גלעד הוא מביש ומזלזל", אומר גורם ביהודה ושומרון, "אין זו הפעם הראשונה בה מותקפים כוחות מג"ב או צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully