וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום יום תנודתי: המסחר ננעל בעליות קלות

עומר רבין

22.11.2009 / 16:35

המדדים המובילים נעו סביב קו המשווה לאורך רוב שעות היום - וחתמו בעליה של עד 0.2%. פרטנר התחזקה על רקע תכנית ההתייעלות הצפויה, אפריקה ישראל איבדה קרוב ל-5%

יום מסחר תנודתי במיוחד עבר על המשקיעים בת"א כאשר המסחר אשר נפתח בירידות שערים שינה מספר פעמים את המגמה אך לבסוף נחתם בשיפור קל. מדד ת"א 25 סיים בעליה של 0.2% ואילו מדד ת"א 100 הוסיף 0.1% לערכו.

מניית טבע בלטה עם עליה של 0.8% וכמוה גם מניית כלל תעשיות שמקבוצת IDB של נוחי דנקנר שהוסיפה תוך יום אחד 1.5% על רקע פרסום דו"חות חיוביים מאוד של הקבוצה.

מגזר הסלולר גם הוא ריכז היום עניין רב: מניית פרטנר שבבעלות איש העסקים אילן בן דב הוסיפה קרוב לאחוז וחצי - זאת על רקע הדיווחים אודות תכנית התייעלות שתיושם לכאורה בחברה ותכלול גל פיטורים בהתאם להמלצת חברת הייעוץ מקינזי. המתחרים מסלקום נהנים מתשואה טובה אף הם היום - עם עליה של כ-1.2% בערך המניה.

מי שיורדות היום לעומתן הן מניות החברה לישראל של האחים עופר המשילה 1.4% - וכן מניית "אפריקה" שבבעלות לב לבייב שצנחה ב-5.11% עקב המשך ההתכתשות בין מחזיקי אג"ח מסדרה ט' של החברה והבעלים לב לבייב - אשר הצהיר היום כי ללא הסדר חוב עם כלל המשקיעים ומחזיקי אגרות החוב תיקלע אפריקה ישראל למצב של חדלות פירעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully