וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 8 חודשים: משחטת עוף העמק נפתחה מחדש

חיים ביאור

22.11.2009 / 13:56

המשחטה ברמת ישי חזרה היום לעסקים תחת הבעלים החדשים- רשת שיווק השיקמה של רמי לוי ואיש העסקים עמיר דגן. יו"ר ועד עובדי עוף העמק: "זהו רגע מאושר עבור 200 עובדים שהפכו בין לילה למובטלים"

לאחר שמונה חודשי השבתה, משחטת עוף העמק ברמת ישי חזרה היום לעבוד והיא תגיע לתפוקה מלאה במהלך השבוע. המשחטה נרכשה בפברואר השנה ב-13 מיליון שקל על ידי רשת שיווק השיקמה שבבעלות רמי לוי ועל ידי איש העסקים עמיר דגן והשניים שותפים במשחטה בשווה.

יו"ר ועד עובדי עוף העמק, מוטי סער, אמר כי פתיחת המשחטה מחדש היא "רגע מאושר עבורי ובמיוחד עבור 200 עובדים ותיקים וקשיי יום, שהפכו בין לילה למובטלים עם סגירת המשחטה, לפני 8 חודשים". הוא ציין את חלקם של ההסתדרות והעומד בראשה עופר עיני ושל הצוות המשפטי של ההסתדרות, במאבק נגד סגירת המשחטה. לדברי סער, כל עובדי עוף העמק ששהו באבטלה מאונס מאז הסגירה, מיצו את תקופת הזכאות לדמי אבטלה לפי החוק, ובחודשיים האחרונים הם איבדו כל מקור הכנסה. עבורם פתיחתה מחדש של המשחטה היא הצלה של ממש", הוא אמר.

עוף העמק עמדה להיפתח מחדש ב-1 באוגוסט ולאחר מכן חלה דחייה נוספת במועד הפתיחה, ל-18 באוקטובר. הסיבות לדחייה היו תחילה הסכמים שהיה על רמי לוי לחתום עם מגדלי העופות ולאחר מכן גם משרד הבריאות הערים קשיים על פתיחת המשחטה, בטענה שהיא לא עמדה בסטנדרטים תברואתיים של מפעל חדש. בעקבות בדיקה שערך הווטרינר המחוזי בשטח המשחטה, אושרה פתיחתה. לעוף העמק כושר יצור של 35 אלף עופות ביום.

מי שאינו מרוצה מפתיחתה של עוף העמק הם תושבים ברמת ישי, הממשיכים לראות במשחטה מפגע תברואתי הפוגע בערך הנדל"ן במקום, למרות המאמץ הגדול שהשקיעו בה הבעלים החדשים כדי לשדרג את רמתה הסניטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully