וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן מתרגלת התקפה על מתקני הגרעין שלה

במשך חמישה ימים יתרגל צבא אירן התמודדות עם תקיפה אווירית על המדינה ועל מתקני הגרעין. כחלק מהתרגיל תנסה אירן מערכת הגנה אווירית חדשה מתוצרתה

רויטרס

(צילום: רויטרס. קריינות: אילן שניג. עריכה:גדי וינשטוק)

הצבא האירני החל הבוקר (ראשון) בתרגיל צבאי המדמה התקפה על מתקני הגרעין שלה. בדיווח של הטלוויזיה האירנית נאמר, כי התרגיל צפוי להמשך חמישה ימים והוא יתפרש על שטח של 600 אלף קמ"ר במרכז, מערב ומזרח המדינה. בתרגיל ההגנה האווירית ישתתפו כוחות ממערך הנ"מ של הצבא וממשמרות המהפכה. נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, לא יימצא במדינה בזמן התרגיל, כיוון שהוא יצא הבוקר למסע בן חמישה ימים באפריקה ומדינות דרום אמריקה.

שר ההגנה של אירן, אחמד וחידי, אמר כי במסגרת תרגיל ההגנה האווירית "מגיני השמיים 2" יתרגלו מחר כוחות הביטחון מערכת הגנה אווירית מתוצרת אירנית. סוכנות הידיעות האירנית איסנ"א ציטטה את וחידי באומרו כי "בכל תרגיל אנחנו בוחנים מבצעית מערכות מתוצרת משרד ההגנה, וגם בתרגיל מחר נבחן מערכת הגנה אווירית".

מפקד חיל האוויר האירני, הגנרל אחמד מיג'האני, אמר בסוף השבוע כי התרגיל הצבאי הגדול ידמה מתקפה אווירית על אירן, וכי הוא נועד להגן על מתקניה הגרעיניים מפני תקיפה אפשרית. "גיחות המטוסים של האויב יפרו את המרחב האווירי שלנו וינסו לשבש את פעילותם של המערכות האלקטרוניות שלנו ואת הרדארים, ינסו לזהות מתקנים רגישים, לצלם תמונות ולתקוף מערכות להגנה אווירית", אמר מיג'האני, "ומערכת ההגנה האווירית שלנו תתעמת איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully