וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר מחיפה אנס אישה באמבולנס פרטי

קובי מנדל

22.11.2009 / 10:28

אישה מאזור חיפה התלוננה כי צעיר בן 27 אנס אותה באמבולנס שבו הוא משמש כנהג. פרקליטתו: "המעשה בוצע בהסכמתה המלאה של האישה". מעצרו הוארך ביומיים

צעיר בן 27 מחיפה נעצר היום (ראשון) בחשד שאנס אישה כבת 48 באמבולנס פרטי שבו הוא משמש כנהג. האישה טענה במשטרה כי השניים הכירו עוד קודם לכן וכשהיתה עמו ברכב ביצע בה את המעשה.

החשוד גניה גרוסברג טוען באמצעות עורכת דינו, תמי אולמן, כי המעשה שבגינו נעצר בוצע בהסכמתה המלאה. מעצרו של גרוסברג הוארך ביומיים.

בשבוע שעבר נעצר תושב קריית ביאליק בן 32 המוכר למשטרה בחשד שאנס צעירה בת 35 בדירתו. החשוד טילפן למתלוננת כדי להתלונן בפניה על אישה השוכרת ממנה דירה בשכנות אליו. לטענתה, כשהגיעה לדירתו, הוא דרש ממנה לקיים עמו יחסים, ואיים שאם תסרב יצית את הדירה שבבעלותה.

לפני שבועיים נעצר צעיר בן 22, תושב רמת גן, בחשד שאנס וניסה לשדל את חברתו הקטינה בת ה-17 לקיים יחסי מין עם גברים זרים תמורת כסף. החשוד נעצר לאחר שהקטינה התלוננה בתחנת המשטרה בפתח תקווה, וסיפרה כי הכירה את הצעיר דרך האינטרנט. הוא נחקר בחשד לתקיפה הגורמת חבלה, איומים, אינוס בכוח תוך גרימת חבלה, תקיפת בן זוג והדחה למעשה זנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully