וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוקולד מתייקר: קדבורי שווה 17 מיליארד דולר?

סוכנויות הידיעות

22.11.2009 / 10:03

יצרנית מוצרי המתיקה הגדולה בעולם, נסטלה, שוקלת הצעת רכש ליצרנית השוקולד, לאחר שנודעי כי הרשי שוקלת להציע 17 מיליארד דולר עבור החברה ולהתמודד מול קראפט פוד המגלה בה עניין

נסטלה, יצרנית מוצרי המתיקה הגדולה בעולם, שוקלת הגשת הצעת רכש ליצרנית דברי המתיקה קדבורי - הצעה אשר תתחרה בהצעת הרכש של קראפט פודס האמריקאית ובהצעה אפשרית של יצרנית השוקולד הרשי - כך דיווחה בלומברג.

נסטלה שוקלת את האפשרויות שבידיה באמצעות בנקאים ועשויה להחליט בסופו של דבר שלא להגיש הצעת רכש, כך אמרו מקורות המקורבים לפרשה. אם תרכוש נסטלה את קדבורי, המיזוג עלול להיתקל במכשול מצד רשויות להגבלים עסקיים.

קראפט פודס הגישה הצעת רכש עויינת בשווי 10.4 מיליארד ליש"ט (17 מיליארד דולר) עבור קדבורי. כל הצעה שתגיש נסטלה, אם תחליט להגיש, עשויה לגרור העלאה של הצעת הרכש מצד קראפט.

אתמול פורסם כי הרשי האמריקאית שוקלת להגיש לבדה הצעת רכש לקדבורי בסך 17 מיליארד דולר בניסיון להתחרות בהצעת הרכש העוינת שהגישה לחברה קראפט פודס, כך אמרו גורמים המקורבים לחברה.

לפי הגורמים, למרות שהיא עדיין שוקלת להגיש הצעה משותפת עם פררו, מנהלת הרשי מגעים להשגת מימון לעסקה מבנק אוף אמריקה, ג'יי.פי מורגן צ'ייס מתוך כוונה לנסות לרכוש את קדבורי לבדה. העניין הגובר של הרשי עשוי לאלץ את קראפט, יצרנית המזון השנייה בגודלה בעולם, להמתיק את הצעת הרכש שלה לקדבורי, העומדת על 16.5 מיליארד דולר. קדבורי עצמה דחתה את הצעת הרכש של קראפט בשבוע שעבר, בטענה כי היא נמוכה מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully