וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ניסה לחסל את אחיו של השוטר הרוצח?

רמי שני

22.11.2009 / 10:12

אלמונים ניסו לפגוע באריאל בן אור, אחיו של צחי בן אור, השוטר לשעבר שהפך לרוצח ונרצח בעצמו בדירתו במקסיקו. אריאל לא נפגע מהירי והמשטרה עיכבה לחקירה שלושה חשודים

אריאל בן אור, אחיו של השוטר לשעבר צחי בן אור שנרצח בדירתו לפני כחמש שנים, נורה הלילה (ראשון) במושב ברכיה בדרום. אלמונים שהגיחו לעבר רכבו של האח ירו לעברו מספר כדורים, וכתוצאה מכך התנגש אריאל בעץ. למרות ההתנגשות, אריאל יצא מהאירוע ללא פגע. במשטרה סברו תחילה כי מדובר בתאונה שגרתית אולם בבדיקה התברר שלעבר הרכב נורו מספר כדורים. המשטרה עיכבה לחקירה שלושה חשודים ונחקרת מעורבותם באירוע.

צחי בן אור התגייס לשורות משטרת ירושלים ב-1997. הוא עבר בהצלחה הליכי מיון קפדניים, ושובץ לתפקידים שונים ביחידות העלית "הגדעונים" ויס"מ ירושלים. הוא הגיע לתפקידיו לאחר ששירותו הצבאי ביחידות קרביות הרשים את צוותי הקבלה המשטרתיים.

באוגוסט 2000 החליט בן אור לפרוש מהארגון, והגיש את התפטרותו. אלא שלפי עדותו במשטרה, כבר בתקופת שירותו יצר קשרים אסורים עם משפחות עבריינים, ואף הפך ל"חייל" בשירותן. שנה קודם להתפטרותו מהמשטרה, הוא התנקש בחייו של העבריין פנחס בוחבוט בחדרו בבית החולים תל השומר.

בן אור נכנס לבית החולים כשהוא לבוש במדי שוטר, וירה בבוחבוט ממרחק אפסי. אחד מקציני המשטרה שהגיעו לזירה אמר לאחרונה, כי לחוקרים במקום היה ברור שמדובר באחד ממעשי הרצח הנועזים שבוצעו בישראל, וכי ניכר היה שהרוצח הוא מקצוען קר מזג. בן אור הודה גם בפני חוקרי היחידה המרכזית במחוז הדרומי של המשטרה בביצוע כמה מעשי שוד, חלקם עוד בהיותו שוטר.

בן אור נרצח בדירתו במקסיקו בחודש דצמבר 2004. ערן חייא וגדי חזן הואשמו כי רצחו את בן אור בדירתו במקסיקו וכן תקפו את חברתו, ג'ובאנה דארלי, שהיתה במקום. לאחר מכן, תוקן סעיף האישום והשניים לא הואשמו כי רצחו את בן אור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully