וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא לבנון מגביר כוננות בגבול עם ישראל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

21.11.2009 / 9:54

מפקד צבא לבנון, הגנרל ג'אן קהוג'י, הורה לצבאו להגביר את הכוננות בגבול עם ישראל. קהוג'י הוסיף כי "יש להיאבק בהפרותיה של ישראל באוויר, בים וביבשה – בכל אמצעי העומד לרשותנו"

מפקד צבא לבנון, הגנרל ג'אן קהוג'י, הורה לצבאו להגביר את הכוננות לאורך הגבול עם ישראל כדי להתמודד "עם כל מה שמתכננת ישראל נגד המולדת", כך עולה מפקודת יום שפרסם היום (שבת) לרגל יום העצמאות של לבנון, החל מחר. הגנרל קהוג'י הורה לצבא לבנון גם "להמשיך ולהיאבק בהפרותיה של ישראל באוויר, בים וביבשה – בכל אמצעי העומד לרשותנו".

"אני קורא לכם לעמוד לצד העם הלבנוני הלוחם על מנת לחזק את עמידתו האיתנה במולדתו ולצמצם את סבלו הרב", כתב עוד. "אל תאפשרו לחשודים ולמשתפי הפעולה (עם ישראל – נ.י) לפגוע ביציבות (לבנון – נ.י), כפי שהם עושים מדי פעם בפעם". הגנרל קהוג'י הבהיר כי ללבנון יש זכות לשחרר את אדמותיה בכפר רג'ר, חוות שבעא וגבעות כפר שובא "שעדיין נמצאות תחת כיבוש".

לרגל יום העצמאות הלבנוני קיבל אמש (שישי) נשיא לבנון מישל סלימאן איגרות ברכה מעמיתיו בסוריה וארה"ב, בשאר אסד וברק אובמה. אובמה ברך את העם הלבנוני והביע תקווה "לבנות שותפות עם לבנון". בנוסף הביע תקווה שלבנון תחזק את ריבונותה ואת עצמאותה "בדרך להשגת מטרותיה". הוא הבטיח כי תמיכת ארצו בלבנון "תישאר חזקה". אסד שיבח את מאמצי סלימאן לחזק את מעמד לבנון בעולם והבטיח כי ארצו תמשיך לעמוד לצד לבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully