וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי נמשך: רקטת קסאם התפוצצה בשער הנגב

רמי שני

21.11.2009 / 7:34

רקטת קסאם התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. במקום לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. זוהי הרקטה השניה שנורתה השבוע לעבר ישראל

רקטת קסאם התפוצצה הבוקר (שבת) בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא נמסר על נפגעים או נזק. התראת צבע אדום הופעלה בשדרות ובישובים הנמצאים בגזרת האזור שאליו שוגרה הרקטה. כוחות הביטחון פועלים לאתר את מקום הנפילה.

להערכת גורמי ביטחון, הרקטה נורתה משטח הסמוך לישוב בית חנון. ככל הידוע, שום ארגון ברצועת עזה, לא נטל על עצמו לפי שעה, את האחריות לביצוע הירי.

זוהי הרקטה השניה שנורתה השבוע. ביום רביעי בבוקר, התפוצצה רקטה בשטח פתוח, מצפון לשדרות. במקום לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. יממה לאחר מכן, ערכו כוחות צה"ל פעילות שמטרתה לפגוע במנהרות ההברחה ובמתקן ליצור אמצעי לחימה.

עד לשעות הבוקר המאוחרות, לא נמסר על תגובה צבאית, כנגד מבצעי השיגור או כלפי מטרות אחרות ברצועת עזה. באמצע השבוע, נורו יריות לעבר קבוצת פועלים של משרד הביטחון, שביצעה עבודות תשתית באזור גדר המערכת, סמוך לקיבוץ כיסופים. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

רב אלוף גבי אשכנזי, התייחס לפני כשבוע למתרחש ברצועת עזה, בעת ששוחח עם תלמידים בבית הספר התיכון 'מקיף ג' בבאר שבע. הרמטכ"ל אמר אז, כי החמאס פועל כדי לרסן את אירגוני המחבלים המנסים להפר את השקט באזור אולם מדי פעם יש ניסיונות לבצע ירי לעבר מערב הנגב וניסיונות לפגוע במטרות אזרחיות וצבאיות בשטח ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully