וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות טוויטר: יותר מ-4 מיליון דולר בשנה

סוכנויות הידיעות

20.11.2009 / 10:32

מנכ"ל ומייסד שותף של אתר המיקרו בלוגינג, ביז סטון, אמר אתמול בפאנל שנערך בלונדון כי טוויטר מתכנן להשיק חשבונות פרמיום למותגים ועסקים עד סוף השנה

הכנסותיו השנתיות של אתר המיקרו-בלוגינג טוויטר מסתכמות כעת ביותר מ-4 מיליון דולר בשנה, אמר היום סמנכ"ל התפעול של טוויטר, דיק קוסטולו, בכנס שנערך בסן פרנסיסקו. טוויטר, אשר גייס בספטמבר כ-100 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד דולר, מתכוון להתחיל לפעול בתחום הפרסום בשנת 2010, הוסיף.

מנכ"ל ומייסד שותף של טוויטר, ביז סטון, אמר אתמול בפאנל שנערך בלונדון כי טוויטר מתכננן להשיק חשבונות פרמיום למותגים ועסקים עד סוף השנה. סטון, אשר צפוי לבקר בישראל החודש, הוסיף כי האתר מתכנן לגבות תשלום מעסקים בתמורה לשירותים מורחבים וניתוח נתונים שיסייעו לחברות לקדם את עצמן בטוויטר.

"אנחנו רוצים להציע לעסקים שכבה של מאפיינים שיסייעו להם לנצל טוב יותר את טוויטר, וגם חלק מהנתונים", אמר סטון. לדבריו, לא סביר שישולב באתר פורמט פרסומות תצוגה או אפילו פרסומות טקסט מהסוג של גוגל. "התוכנית תמיד היתה ליצור מודל הכנסות שיהיה ייחודי לטוויטר", הוסיף.

טוויטר, שנוסדה לפני כשנתיים, אישרה בספטמבר כי השלימה גיוס הון משבע חברות הון סיכון. לפי דיווחים, גייסה החברה קרוב ל-100 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד דולר. אתר טוויטר מאפשר לגולשים לכתוב ולפרסם מסרים בני 140 תווים לכל היותר, בדומה לשורת הסטטוס המוכרת מפייסבוק שנולדה בעקבותיו או הודעת טקסט בטלפון הסלולרי. כך יצר טוויטר קטגוריה אינטרנטית חדשה, הנקראת מיקרו-בלוגינג.

המיני-עדכונים הללו יכולים להיות דיווחים יבשים על מה שעושים הגולשים באותו רגע, הגיגים, קישורים לכתבות חיצוניות וכל מה שעולה על הדעת ונכנס ב-140 תווים. הגולשים מגיבים זה על עדכוניו של זה ללא הפסקה, ויוצרים שיחה הגלויה לעיני כל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully