וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: 3 נפצעו מאש חיה בהפגנות בניעלין

ניר יהב ויהושע בריינר

20.11.2009 / 14:08

המפגינים בניעלין מדווחים כי שלושה מהם נפצעו באורח קל-בינוני מאש חיה שנורתה לעברם במהלך ההפגנה. בצה"ל אישרו כי נורתה אש חיה לעבר אחד המפגינים. בקבוק תבערה הושלך לעבר כוחות הביטחון

כ-400 מפגינים השתתפו היום (שישי) בהפגנה נגד גדר ההפרדה בניעלין. המפגינים טוענים כי החיילים יורים עליהם אש חיה, שכתוצאה ממנה נפצעו שלושה פלסטינים באורח קל ובינוני. בצה"ל אישרו כי נורתה אש חיה לעבר אחד המפגינים, לאחר שבוצע כלפיו נוהל מעצר חשוד. עוד סיפרו כי המפגינים השליכו בקבוק תבערה לעבר הכוחות, אך לא היו נפגעים או נזק.

מדובר צה"ל נמסר כי הכוח שהיה במקום פתח בנוהל מעצר חשוד מול פלסטיני אחד לאחר שסיכן ישראלים שהיו במקום. עוד נמסר כי בוצע ירי לעבר פלג גופו התחתון, וכי הירי פגע ברגלו. המפגין טופל על ידי הסהר האדום. גורמים בצה"ל הוסיפו שהפלסטיני ניסה לתקוף את הכוח.

חברי הכנסת אופיר אקוניס, זאב אלקין וציון פיניאן (ליכוד) הגיעו יחד עם צעירי הליכוד לתמוך בחיילי צה"ל במקום. כוחות הביטחון הרחיקו מעט את חברי הכנסת ממקום העימות מפאת ביטחונם האישי. הח"כים קראו לשר הביטחון אהוד ברק לעשות שימוש בצווים מנהליים כדי לבלום את ההפגנות, ואילו ח"כ אקוניס הוסיף "למדינת ישראל יש רק צה"ל אחד וצריך להשאיר אותו מחוץ לכל ויכוח פוליטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully