וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכת המשטרה: הנהג שהידרדר עם רכבו התאבד

רמי שני

20.11.2009 / 12:44

אישה התקשרה בשעות הבוקר למשטרה ודיווחה כי היא חוששת שבעלה ישים קץ לחייו. לאחר מכן נודע כי האיש הידרדר עם רכבו בערבה ונהרג. בוחני התנועה לא מצאו סימני בלימה

במשטרת הנגב מתחזקת ההערכה כי הגבר שהידרדר הבוקר (שישי) עם רכבו באזור צומת הערבה ונהרג, בחר לשים קץ לחייו. ההערכה מבוססת על הודעה של אשת הנהג, שדיווחה מוקדם יותר למשטרה על כך שהיא חוששת שבעלה הנעדר מתכוון להתאבד.

בעקבות ההודעה, פתחה המשטרה בסיוע מסוק בחיפושים שהתמקדו באזור צומת הערבה. זמן קצר לאחר מכן התקבלה במשטרה ההודעה על הידרדרות הרכב. מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר ברכב בעלה של האישה. בוחני תנועה לא מצאו סימני בלימה ועובדה זו חיזקה את החשש כי מדובר בהתאבדות. גופתו של הנהג הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

מהחקירה הראשונית עלה כי הנהג הידרדר עם הרכב מגובה של 40 מטרים באזור מרפסת התצפית שמעל צומת הערבה, בכניסה לנחל תמר. כוחות הצלה שהגיעו למקום התאונה העניקו לנהג הרכב טיפול ראשוני, אך כעבור זמן קצר קבע רופא את מותו.

אל המקום הוזעקו גם כוחות חילוץ של כיבוי אש, מתנדבי יחידות חילוץ מהערבה וכן מהיחידה לחילוץ נפגעים של חיל האוויר (669), שפעלו כדי לחלץ את גופת הנהג מתוך רכבו.

עדי ראייה שנכחו במקום התאונה סיפרו כי "הרכב התגלגל כמה פעמים בדרכו למטה ונמעך לחלוטין כשהתנפץ על הקרקע". מפקד יחידת חילוץ הערבה, אלעד סקר, סיפר לוואלה! חדשות כי "קיבלתי הודעה מחבר שהיה במקום וסיפר כי הרכב נמצא בתחתית הערוץ. הגענו למקום והתחלנו לחלץ את הנהג בסיוע יחידת החילוץ של חיל האוויר".

עדכון ראשון: 9:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully