וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוענח רצח מנהלת מכון הליווי בתל אביב

איילה חננאל

20.11.2009 / 9:25

דגימות DNA הובילו למעצרו של עזיז דוידוב בן 45 החשוד שהיכה למוות את אנט פרץ במכון ליווי בתחנה המרכזית בתל אביב לפני שמונה חודשים. בחקירתו הודה ושיחזר דוידוב את הרצח

הותר לפרסום: משטרת מרחב יפתח עצרה השבוע את עזיז דוידוב בן 45 בחשד שרצח בחודש מרץ השנה את אנט פרץ, יצאנית בת 69 מקרית גת. פרץ נמצאה מתה בדירתה ששימשה כמכון ליווי ברחוב ארלינגר בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב.

בחקירתו שיחזר דוידוב את הרצח והודה כי הגיע לדירתה של פרץ עם חברתו. שם שכרו השניים חדר למספר שעות ולאחר מכן חזר דוידוב למקום לבדו במטרה לשדוד את פרץ כדי לממן לעצמו סמים. פרץ ניסתה להתנגד במהלך השוד ובתגובה היכה אותה דוידוב למוות ונמלט מהמקום. מעצרו הוארך אמש בבית משפט השלום בתל אביב בשישה ימים.

במהלך נתיחת גופתה של פרץ במכון הפתולוגי באבו כביר נמצאו דגימות DNA. הדגימות נשלחו למעבדה ונמצא כי הן שייכות לחשוד, שנעצר לפני שלושה ימים בבדיקה שגרתית של שוטרי סיור מתחנת לב תל אביב בבניין נטוש ברחוב יבנה בעיר.

לאחר הרצח סיפרו קרובי משפחתה של פרץ כי "אנט היתה אם מסורה ואוהבת לשישה ילדים נפלאים, מלח הארץ". קרוביה סיפרו עוד כי "עד לפני 22 שנה החיים חייכו אליה, אך אז נעלמה בתה". לדבריהם, עלה החשד כי בעלה רצח אותה, וגופתה מעולם לא נמצאה. "הדאגה וחוסר הידיעה לגורל בתה, האם חיה או נרצחה, הובילו את אנט לתהליך התדרדרות ממושך שהסתיים בצורה כה טראגית, למי שבאמת היתה בסופו של דבר אמא מסורה וטובה לילדה, שאהבו אותה ודאגו לה מאוד". הקרובים סיפרו כי פרץ נהגה לחזור הביתה בסופי השבוע על מנת לבלות בחיק משפחתה, וכאשר לא הגיעה דיווחו למשטרה ויצאו לחפש אחריה.

בני משפחתה היו אלה שדיווחו על היעדרותה לתחנת קריית גת לאחר שלא נוצר עמה קשר. לאחר מכן הגיעו בני משפחתה לאזור התחנה המרכזית הישנה בניסיון נואש למצוא אותה. הם פנו לעוברי אורח והציגו תמונה של אימם. אחד מעוברי האורח זיהה את התמונה והפנה אותם לדירתה במכון הליווי. דלת הדירה היתה נעולה וילדיה פרצו את הדירה ומצאו את אימם ללא אורח חיים כשעל גופה סימני אלימות.

פרץ, סבתא לשישה נכדים, חיה חיים כפולים במסגרתם שכרה במשך עשרות שנים דירה בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב והשתמשה בשם הבדוי ניקול. בסופי שבוע הייתה חוזרת לחיק משפחתה בקריית גת להם סיפרה כי הינה מטפלת בקשישים. רבות מהיצאניות בתחנה המרכזית ראו בה סוג של אמא. "פרץ לא עסקה בזנות בפועל כבר לפחות עשר שנים ויותר, אם אי פעם באמת עסקה במקצוע", מספרת ג'נט, זונה השוכרת חדר בעצמה בסמוך למקום בו התגוררה ונרצחה פרץ.

בדירה אותה החזיקה פרץ ברחוב, נהגה לאפשר לזונות, בדרך כלל נערות צעירות, להתחמק מידיהם המכה והמנצלת של הסרסורים ובתמורה לסכום של חמישים שקלים הייתה מאפשרת להם להתגורר אצלה ואף לקבל לקוחות.

"הרבה מהבנות פה היו נזרקות לרחובות ומגיעות למכונים הסמוכים ושם גם היו מכים אותן ,ממכרים אותן לסמים, אונסים וגובים מהם פי שתיים כסף", מספרת מזל, "גם אני גרתי אצלה במשך שבועיים וחצי והצלחתי ככה לעבוד ולעשות כסף עד ששכרתי לעצמי את החדר הזה, הכל בכסף שהייתה גובה מהבנות ומשיגה הייתה מממנת את שכר הדירה, מסייעת למשפחתה בקריית גת ונותנת ביתר הזמן כסף לבנות המכורות שנקלעו לקריז מהסמים על מנת שיוכלו לרכוש לעצמן מנת סם או לאפשרה להן לקבל אצלה בדירה לקוחות מזדמנים. "לא תמיד היינו משלמות, היא ידעה שאנחנו צריכות את הכסף לסמים", מספרות יצאניות שהתגוררו בביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully