וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובים לסטודנט התפרן

אביטל מולאי

20.11.2009 / 8:45

שנת הלימודים האקדמית התחילה וסטודנטים רבים מנסים לתמרן בין לימודים תובעניים ועבודה. הנה כמה הצעות, שגם אם לא יהפכו אתכם לעשירים, יעזרו לכם לממן לפחות חלק מההוצאות

שיעורים פרטיים

אם אתם עושים תואר בספרות, אולי לא תהיו המורים הכי מבוקשים בשכונה, אבל אם יש לכם זיקה למתמטיקה, פיזיקה, אנגלית, ערבית וצרפתית – סביר שידיכם יהיו עמוסות עבודה. יתרון – שעות גמישות וכיבוד קל בבית הילד. חסרון – צריך ללמד ילדים, ולא לכולם יש סבלנות לזה.

כתיבת תוכן לאינטרנט

אם אתם כותבים בקלות ויש לכם ידע כללי ויכולת חיפוש טובה ברשת, כתיבת תוכן תתאים לכם מאד. איך זה עובד? אתם מקבלים נושא ומילות מפתח, שאותן יש לשבץ בטקסט כמה פעמים, וכותבים כתבה עם מספר מילים שנקבע מראש. יתרון: עבודה גמישה להפליא, אפשר לעבוד מהבית, מהמיטה ובזמן ההרצאה. חסרון: מי שמחפש כתיבה יצירתית, כדאי שימשיך לחפש.

בייביסיטר

אחד המקצועות הסטודנטיאליים העתיקים ביותר. היתרון: לא צריך לעשות כלום, רק לרבוץ על הספה, ללמוד או לזפזפ. החסרון: התמורה בהתאם.

מלצרות

ע"ע בייביסיטר, רק שפה צריך לעשות הרבה: להתרוצץ, לשרת אנשים והכי חמור: להיות נחמדים אליהם. יתרון: טיפים. חסרון: יש המון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טלמרקטינג וסקרים טלפוניים

ניחנתם בכושר נדנוד בלתי מוגבל? המילים "לא נעים לי" לא נמצאות בלקסיקון שלכם? אולי תרצו להרוויח מזה כסף. חברות רבות מגייסות עובדים לעבודה טלפונית. יתרון – שעות גמישות. חסרון – העבודה היא להעיק על אנשים. מתאים לכם?

תרגום

ממילא אתם מבלים חצי מהשבוע בתרגום מאמרים. למה שלא תעשו מזה קצת כסף? סטודנטים כמוכם, שמנסים להתפרנס בזמן שאתם חורשים על חשבון ההורים, ישמחו לשלם לכם על תרגומים. יתרון – ממילא עשיתם את זה. חסרון – כשמתרגמים בתשלום, צריך להקפיד יותר על האיכות.

עבודה במשק בית

נכון, זה לא כל כך זוהר, אבל השכר לשעה גבוה מאד וכך גם הביקוש. עם קצת מזל תוכלו למצוא כמה לקוחות קבועים – רצוי כאלה שהבית שלהם נקי ואינם אוחזים בחיית מחמד או ילדים, לעבוד יום וחצי בשבוע ולהרוויח שכר נאה. יתרון – העבודה לא מחייבת. חסרון – העבודה מעייפת.

בישול

התפריט שלכם כולל יותר מטוסטים וקולה? מנפו את הכישרון שלכם. יש הרבה הורים עסוקים, שישמחו לקבל אספקה של אוכל ביתי טעים. הסידור: פעם או פעמיים בשבוע אתם מכינים כמות גדולה, לרוב במטבח של המשפחה. יתרון: אפשר אפילו ליהנות מזה. חסרון: מבאס לחזור אחר כך למטבח של המעונות.

חלוקת עיתונים

מתאים במיוחד לאנשי בוקר, ורצוי שיהיו מצויידים בכלי רכב דו-גלגלי. יתרון: עובדים 2-3 שעות, ואחר כך כל היום לפניכם. חסרון: כל מה שבא לכם לעשות אחרי העבודה זה לישון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully