וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרה ווינפרי תיפרד מרשת ABC ב-2011

עינב שיף

20.11.2009 / 3:51

אחרי 25 שנות פעילות משותפות תיפרד ווינפרי, אחת הנשים החזקות בעולם,מרשת הברודקאסט האמריקאית. על הסיבות לפרידה היא תספר בתכניתה

סופו של עידן בטלוויזיה האמריקאית: אופרה ווינפרי תודיע היום (שישי) כי תסיים את תוכנית האירוח המצליחה שלה ב-9 בספטמבר 2011, במלאות לה 25 שנים. טים בנט, נשיא חברת ההפקות של ווינפרי, Harpo inc. מסר בהצהרה כי הסיבות להורדת התוכנית יימסרו על ידי וינפרי עצמה בתוכניתה.

בכך מגיעים לקיצם שבועיים מורטי עצבים בתעשיית הבידור האמריקאית, בהם הועלו ספקולציות שונות לגבי עתיד תוכנית האירוח המצליחה ביותר בארצות הברית. רוב השמועות גרסו שווינפרי תסיים את יחסיה עם רשת ABC המשדרת את התוכנית כיום והעריכו כי ווינפרי תעביר את התוכנית לרשת הכבלים OWN שבבעלותה ברגע שיסתיים הסכם הסינדיקציה של התוכנית עם חטיבת ההפצה של CBS, שצפויה להיות הנפגעת העיקרית מהמהלך של ווינפרי.

"יש לנו כבוד עצום לווינפרי", אמרו בחטיבת ההפצה של CBS לאחר ההודעה בדבר סיום התוכנית, "אנחנו בטוחים שכל דבר שתשים ידה עליו יצליח. אנחנו מצפים לעבודה המשותפת איתה בשנים הקרובות ובתקווה שגם לאחר מכן".

ווינפרי (55) נחשבת לאשת הטלוויזיה החזקה בארצות הברית ואחת הנשים החזקות בעולם. לאחרונה דירג המגזין פורבס את ווינפרי במקום ה-45 במצעד האנשים החזקים בעולם. תוכנית הראיונות היומית שלה הפכה למוקד עלייה לרגל של פוליטיקאים, אמנים וסלבריטאים אשר נהגו להתוודות באופן חושפני למדי בפניה, כמו שעשה מייקל ג'קסון כשחשף בתוכניתה לראשונה את מסכת ההתעללויות שעבר על ידי אביו בילדותו. רק בשבוע האחרון אירחה ווינפרי את המועמדת הרפובליקנית לתפקיד סגן הנשיא בבחירות 2008, שרה פיילין, לראיון ראשון מאז ההפסד בבחירות. התוכנית זכתה לאורך השנים לרייטינג גבוה למדי ולקהל מעריצים אדוק מסביב לעולם. בעונה האחרונה למשל, עמד ממוצע הצופים בתוכנית על 7.1 מיליון לתוכנית.

לצד הראיונות, ווינפרי נודעה כפעילה פוליטית ותומכת גדולה של הנשיא אובמה, שנהג להחמיא לה בעצרות של המפלגה הדמוקרטית. ווינפרי אף נחשבת לכוח משמעותי בעולם הספרות, בזכות מועדון הספרים שייסדה, כשכל ספר שאוזכר בו זכה לקפיצה חדה בנתוני המכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully