וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד ברצח באילת נלכד אחרי שנתיים

רמי שני

19.11.2009 / 22:54

צעיר בן 26 מאילת ירה לפני כשנתיים על פי החשד בארנון סייג במהלך שוד. סייג נפצע אנושות ומת לאחר מכן מפצעיו. הערב נעצר החשוד במעשה בירושלים כשהוא מחופש לחרדי

משטרת אילת הצליחה לאתר הערב (חמישי) חשוד ברצח של סוכן התכשיטים ארנון סייג. הרצח עצמו אירע לפני לפני קצת פחות משנתיים באילת. סייג נרצח במהלך שוד מזויין של חנות תכשיטים בשדרות התמרים בעיר. סייג הגיע ככל הידוע לאילת במטרה לבצע עסקת מכירה של תכשיטים ובהיותו בחנות, הגיעו למקום שני בני אדם רכובים על קטנוע במטרה לבצע שוד. אחד השודדים כיוון אקדח אל הסוכן ואל בעל החנות, הודיע שמדובר בשוד ודרש מהם את הכסף ואת התכשיטים.

בעל החנות סירב לדרישת השודד. ככל הידוע הוא הצליח להוציא אקדח אותו החזיק בחנות וכשראה זאת השודד, הוא ירה בו מטווח קצר. סוכן התכשיטים ניסה לחסום את דרכו של השודד בעת בריחתו אל מחוץ לחנות. השודד ירה גם בו מספר כדורים ונמלט על הקטנוע. הרכב נמצא שרוף מאוחר יותר.

סייג, בן 41, נפצע אנושות במהלך השוד ומת לאחר מכן בעת שאנשי מד"א שהוזעקו למקום ניסו להציל את חייו. צוותי חקירה החלו מיד באיסוף עדויות של אנשים שהיו בסביבת האירוע. השוד היה בחנות "תכשיטי פלס" במרכז רזין בעיר, סמוך לשעה 20:00. באותה שעה, היו במקום אנשים שראו את השוד. על פי העדויות, פניו של השודד שנכנס לחנות, היו עטויות זקן מזוייף. החשוד נתפס היום בירושלים, כשהוא מחופש לתלמיד ישיבה. מדובר בצעיר תושב אילת, בן 26. כמו כן נעצרה אמו, בחשד שסייעה לו בביצוע הרצח. השניים יובאו מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום באילת.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully