וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת נכי צה"ל: יש הסכמה עם משרד הביטחון

יהושע בריינר

19.11.2009 / 22:45

לאחר שבועיים סוערים הגיעו נציגי ארגון נכי צה"ל ונציגי משרד הביטחון להסכם הבנות להסדרת טענותיהם כלפי אגף השיקום. במהלך היום הפגינו הנכים בתל אביב

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: עידן גוראל)

בתום ישיבה מרתונית שקיימו הערב (חמישי) משרד הביטחון וארגון נכי צה"ל, חתמו מנכ"ל משרד הביטחון ויו"ר ארגון נכי צה"ל על הסכם הבנות אשר יביא להסדרת כלל הנושאים שהועלו בשבוע האחרון על ידי ארגון נכי צה"ל. מנכ"ל משרד הביטחון, פנחס בוכריס, הדגיש כי מערכת הביטחון מחויבת לעשות כל שביכולתה למען נכי צה"ל, וכי הוא מעריך את עבודתם המסורה והמקצועית של עובדי אגף השיקום למען נכי צה"ל. יו"ר הארגון חיים בר אמר כי הוא מברך על ההסכמות ועל האווירה החיובית שישנה בין אגף השיקום לארגון נכי צה"ל.

הדיונים עם ארגון נכי צה"ל החלו לאחר פגישה שקיים עמם שר הביטחון לפני שבועיים. שר הביטחון אהוד ברק בירך הערב על ההסכם שהושג בין המשרד לארגון נכי צה"ל. "משרד הביטחון ימשיך לפעול להמשך שיפור וטיוב השירות הניתן לעשרות אלפי נכי צה"ל, זאת כחלק מחובתה המוסרית והבסיסית של מדינת ישראל ומערכת הביטחון כלפי נכי צה"ל", אמר בוכריס בתום הפגישה.

במקביל לחתימת ההסכם ובכפוף לאישור הוועד הארצי של הארגון, החליט הערב ארגון נכי צה"ל על הפסקת פעולות המאבק השונות. מוקדם יותר היום הפגינו כמה מאות נכי צה"ל בשני מוקדים בתל אביב: מול מצודת זאב וסמוך לבסיס הקריה. בשבועיים האחרונים קיים ארגון נכי צה"ל מספר הפגנות תחת הכותר "סליחה שנפצענו", בהן חסמו הנכים לא פעם צמתים מרכזיות בתל אביב ואף הפגינו מול הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully