וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סנטה קלאוס הוא למעשה עבריין מין?

משרד הדואר האמריקאי החליט להפסיק להעביר לעיירה באלסקה מכתבים שילדים כותבים לסנטה קלאוס לקראת חג המולד. הסיבה: אחד מהמתנדבים שעונים לילדים זוהה כעבריין מין

הוא יודע אם אתם טובים או רעים, והוא גם יודע מה אתם לובשים ואיפה אתם גרים והוא ישמח לבוא לבקר כשאבא ואמא לא בבית. אחד ממנהגי חג המולד הפופלריים ביותר בארצות הברית, כתיבת מכתבים לסנטה קלאוס ובקשת מתנות ממנו, עומד לפני ביטול.

רשות הדואר האמריקאית הודיעה היום (חמישי) כי בכוונתה להפסיק להעביר את המכתבים שילדים כותבים לסנטה קלאוס לקראת חג המולד ל"עיירת הקוטב הצפוני" שבאלסקה, שכבר 55 שנים מעסיקה מתנדבים שעונים למכתבים הללו. הסיבה להחלטת רשות הדואר היא "חשש ששמות הילדים, כתובותיהם ופרטיהם האישיים יגיעו לידיים לא נכונות".

החשש לשלום הילדים עלה לאחר שבשנה שעברה זיהה עובד דואר במרילנד שאחד מהמתנדבים העונים למכתבים הוא עבריין מין רשום, כך דווח בעיתון "UsaToday".

ראש העיר של עיירת הקוטב הצפוני, דאג אייזקסון, אמר כי רשות הדואר פועלת בפזיזות ופוגעת בעירו, שמזוהה וקשורה בכל נימיה לחג המולד. "איזה גרינץ' (יצור אגדי שמתנגד לרוח החג) יאשים אותנו בדבר כל כך מרושע?", שאל אייזקסון והסביר כי כל העסקים בעיר וכל הארגונים בה כבר מוכנים לתוכנית השנתית של מענה למכתבים.

דובר משרד הדואר הבטיח כי מכתבי הילדים לסנטה קלאוס ימשיכו לקבל מענה וכי המגבלות החדשות לא ישפיעו על ארגונים פרטיים המפעילים תוכניות מענה דומות. השינוי היחיד, הסביר הדובר, הוא שתופסק העברת 150 אלף המכתבים עליהם נכתב "עבור סנטה קלאוס, הקוטב הצפוני", שמאז 1954 מועברים למתנדבים בעיר באלסקה. הוא הבטיח כי המכתבים הללו אכן יגיעו למשרדי הדואר בקוטב הצפוני, אולם לא יגיעו לידי המתנדבים. "לא ידוע לי מה נעשה כעת עם המכתבים הללו", אמר הדובר, "אם הם יהפכו למה שאנחנו מחשיבים זבל, אז נמחזר אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully