וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז ההשקעות: גם אולמרט רוצה ביטול אישום

19.11.2009 / 19:46

בעקבות החלטת הפרקליטות שלא להעמיד לדין את עו"ד אורי מסר בפרשת "מרכז ההשקעות", טוען יועץ התקשורת של ראש הממשלה לשעבר כי יש לבחון מחדש גם את העמדתו לדין של אולמרט

אמיר דן, יועץ התקשורת של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, התייחס הערב (חמישי) להחלטת הפרקליטות שלא להעמיד לדין את עו"ד אורי מסר בפרשת "מרכז ההשקעות". דן אמר כי "ראוי שהפרקליטות תבחן מחדש את החלטתה להגיש כתב אישום נגד אולמרט, וזאת לאור הקביעות הדרמטיות שהיא פרסמה היום בעניין עו"ד מסר, לפיהן לא היתה בהחלטותיו של אולמרט סטיה כלשהי מהשורה, וכי אחזקת הכספים בידי מסר עבור אולמרט לא מגלה עבירה פלילית כלשהי".

מוקדם יותר היום הודיעה פרקליטות מחוז ירושלים כי לא תגיש כתב אישום נגד עו"ד מסר מחוסר ראיות מספיקות בתיק.

בפרשת "מרכז ההשקעות" מואשם אולמרט, כי בהיותו שר התעשייה, המסחר והתעסוקה בין השנים 2003-2006, הוא פעל בניגוד עניינים ובדרך פסולה, שעה שהתערב בהליכים ובהחלטות במרכז ההשקעות, שבאחריות המשרד, לטובת חברת "סיליקט דימונה". החברה יוצגה על ידי מקורבו עורך הדין אורי מסר. מלשכת ראש הממשלה נמסר בעבר, כי אולמרט "מילא חובה ציבורית ומנע עוול גדול" כאשר קידם את הפרויקט בדימונה וכי החקירה נגדו מיותרת.

בין אולמרט לעו"ד מסר היתה זה למעלה מ-30 שנה, מערכת יחסי עבודה וחברות אדוקה. בשנים 1977-1989, אף היו השניים שותפים במשרד עורכי דין שניהלו בירושלים. מסר נחשד בכך שניצל את יחסי הקרבה בינו לבין ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שכיהן בתקופה הרלוונטית כשר התמ"ת כדי להשיג הטבות עבור לקוחותיו. על פי חומר הראיות שנאסף, אולמרט אכן התערב לטובת לקוחותיו של מסר ואף שינה החלטות בעניינם, אולם לטענת הפרקליטות אין די ראיות כדי לקבוע שמדובר בשוחד, היות שבין השניים קשרים עמוקים וארוכי שנים. כמו כן, הוחלט שלא ניתן להאשים את מסר בעבירה של הפרת אמונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully