וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת פסגות: ורמוס יקבל כ-15 מיליון שקל

שרון שפורר

19.11.2009 / 19:26

גם היו"ר אריק שטיינברג לא יקופח ויקבל מענק של כ-9 מיליון שקלים. הרווח של הבכירים נגזר מהפער בין שווייה של פסגות כשנרכשה על ידי קרן יורק ב-2006 לבין המחיר שייסגר בעסקה

בעקבות העסקה המתהווה למכירת בית ההשקעות פסגות לפי שווי של כ-3 מיליארד שקל לאחת משתי הקרנות - קרן אייפקס וקרן הלמן-פרידמן - צפויים בכירי החברה לקבל מענקים שמנים. רועי ורמוס, מנכ"ל פסגות, צפוי להרוויח כ-15 מיליון שקל מהעסקה. אריק שטינברג, יו"ר פסגות, ירוויח כ-9 מיליון שקל. הרווח של ורמוס ושטיינברג נגזר מהפער בין 1.3 מילארד שקל - שווייה של פסגות כשנרכשה על ידי קרן יורק ב-2006 - לבין המחיר שייסגר בעסקה למכירת בית ההשקעות.

פסגות הוא בית ההשקעות הגדול כיום בישראל - מנהל נכסים בהיקף של 120 מיליארד שקל ומעסיק כ-700 עובדים. בזמן רכישת פסגות על ידי קרן יורק ב-2006 ניהל בית ההשקעות כ-26 מיליארד שקל. הגידול בהיקף הנכסים המנוהל חל כתוצאה משני גורמים: הראשון הוא רכישת קופות הגמל של גדיש ושל פריזמה, והשני הוא גידול אורגני.

בעקבות מכירת פסגות, קרן יורק צפויה להציג רווח הון של כמיליארד שקל. קרן מרקסטון שמחזיקה ב-24% מפסגות - אחרי שמכרה לה את קופות הגמל של פריזמה - צפויה להציג רווח הון של מאות מיליוני שקלים בעקבות העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully