וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם קוזו נגד שחקנים משתמטים

עינב שיף

19.11.2009 / 21:01

גיא לואל, הלא הוא קוזו אביטל, היועץ הפוליטי המיתולוגי מהסדרה "פולישוק", יוצא בכתב אישום חריף וזועם נגד חבריו למקצוע שלא עוברים דרך הבקו"ם לפני שהם עולים על הסט: "זו תעודת עניות למדינה". הראיון המלא – מחר בוואלה! תרבות

"הם משתמטים, קיבינימט! אין לי בעיה שמשתמטים ישחקו בסרטים, אבל לראות אותם כחיילים כשאתה יודע שהם לא החזיקו נשק לשניה? אני שונא את התופעה הזו". רגע לפני שההצגה החדשה שלו עולה על בימות בית ליסין בתל אביב, מיישר גיא לואל קו עם שמואל הספרי, הבמאי שלו ב"פולישוק", ובראיון זועם במיוחד, שיתפרסם מחר (שישי) בוואלה! תרבות, חושף את דעתו על שחקנים המשתמטים מגיוס.

הספרי עצמו עלה לכותרות לפני כחודשיים, לאחר שפרסם ביחד עם היועץ הפוליטי אלדד יניב, מניפסט בן 15 אלף מילים, תחת השם "השמאל הלאומי". בראיון שהעניק לעיתונאי ארי שביט מ"הארץ", צוטט הספרי אומר, בין השאר: "המשתמטים הם טפילים מגעילים. הם חארות. הם בטלנים, הם רמאים והם חארות".

"זה מצחיק", מספר לואל על המפגש האידיאולוגי בינו לבין הבמאי שלו, "גילינו על הסט של 'פולישוק' ששנינו לא ראינו את 'בופור' מאותה סיבה. זו תעודת עניות למדינה".

"הכי אני לא סובל זה את הטיעון 'צבא זה לא לכל אחד'", ממשיך לואל. "יש לי חדשות בשבילכם, צבא זה לא לאף אחד. אף אחד לא נולד בשביל ללכת לצבא, לעצור את החיים שלו בשביל לרוץ בג'בלאות ולחטוף שפשפות".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא לואל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully