וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שדד שבעה בנקים באמצעות פתק

גלעד גרוסמן

19.11.2009 / 14:32

תושב רמת השרון נאשם ששדד במהלך השנה האחרונה עשרות אלפי שקלים מבנקים באזור המרכז. לפי כתב האישום, משה טובול נהג לגשת לקופאיות עם פתק שעליו נכתב "זה שוד"

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד משה טובול, בן 45 מרמת השרון, בגין שבעה מקרים של שוד בנקים באזור המרכז והשרון בשנה האחרונה. לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יעל עצמון מפרקליטות מחוז מרכז, טובול נהג להיכנס לסניפי בנק, ולהציג לכספרים פתק שעליו הכיתוב "זה שוד". בדרך זו שדד כ-100 אלף שקלים.

מכתב האישום עולה שבפברואר האחרון נכנס טובול לסניף בנק דיסקונט ברחוב סוקולוב ברמת השרון, כשהוא חובש כובע מצחייה. הוא ניגש לכספרית, הניח בפניה את הפתק והורה לה למסור לידיו את הכסף. הכספרית העבירה לידיו עשרת אלפים שקלים.

חודש לאחר מכן נכנס לסניף בנק בתל אביב, הניח בפני כספרית את הפתק ואמר לה: "תביאי לי גדולים". היא העבירה לידו שטרות של 50 ו- 100 שקלים, ובתגובה איים עליה ואמר "תביאי לי גדולים. מה את רוצה כדור בראש?". לבסוף נמלט מהמקום עם כ- 15 אלף שקל. באותו אופן שדד חמישה סניפי בנק נוספים. הוא נאשם גם שגנב כ-6,000 שקל מסניף בנק נוסף בשיטה שונה: הוא נטל את הכסף מכספת בזמן שהפקידה ניגשה למנהל הבנק.

לטובול עבר פלילי רב, שכולל בין השאר הרשעות בעבירות של איומים, תקיפת שוטר, עבירות סמים ורכוש. הוא ריצה בעבר מספר מאסרים בפועל. לטענת הפרקליטות, בידיה סרטים ותמונות ממצלמות האבטחה בבנקים שבחלקן נראים פניו של טובול בבירור. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully