וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ניסה לפרוץ לבית ונפל מהקומה השלישית

נעמה טלמור ואיילה חננאל

19.11.2009 / 15:38

תושב באר שבע בן 47 נפצע באורח קשה לאחר שנפל מהקומה השלישית בבניין מגורים בתל אביב. ככל הנראה, הוא ניסה לפרוץ לאחת הדירות בבניין - ונפל

גבר בן 47, תושב באר שבע, נפל היום (חמישי) מהקומה השלישית בבניין ברחוב צ'לנוב בתל אביב. צוות של טיפול נמרץ שהגיע למקום פינה אותו במצב קשה לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. המשטרה בודקת חשד, לפיו הפצוע ניסה לפרוץ לדירה.

אמש נמצאה גופת אישה כבת 25 ועליה סימני אלימות סמוך לבניין ברחוב החלוצים בתל אביב. ככל הנראה, מתה האישה כתוצאה מנפילה מקומתו השלישית של הבניין בו התגוררו היא ובן זוגה.

מחקירה ראשונית עולה כי היא נדחפה על ידי בן זוגה מחלון דירת מגורים בבניין בעקבות ריב שהתפתח ביניהם. בן הזוג, כבן 30, נעצר על ידי כוחות משטרת יפתח שהגיעו למקום בפיקודו של נצ"מ יורם אוחיון וכעת הוא נמצא בחקירה. כמו כן עוכבו לחקירה אנשים נוספים שנכחו בזירת הארוע. מהמשטרה נמסר כי בני הזוג לא היו מוכרים לה קודם לאירוע.

בשבוע שעבר נהרג נער בן 14 לאחר שנפל מחלון דירת הוריו שבקומה השמינית בבניין של 17 קומות באילת. במשטרה בודקים מספר כיווני חקירה אפשריים. בין היתר נבדק חשד כי הנער נפל בשעה שניסה לפתוח את החלון, וגם לא נשללת האפשרות שהחליט להתאבד. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו. המשטרה ממשיכה בחקירה כדי לבדוק את נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully