וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לכלא: אלעד אלפרון הורשע בסחיטה

19.11.2009 / 13:40

בנו של העבריין המנוח יעקב אלפרון הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות של איומים וסחיטה באיומים. הפרקליטות תבקש לגזור עליו שנת מאסר בפועל

אלעד אלפרון, אברהם גלעדי וקטין נוסף הודו והורשעו היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב במסגרת הסדר טיעון בעבירות של איומים, סחיטה באיומים וסחיטה באיומים שהביאה לידי מעשה. הפרקליטות תבקש מבית המשפט לגזור עליו שנת מאסר. הקטין שהורשע הודה בביצוע עבירות של סחיטה באיומים, סחיטה באיומים שהביאה לידי מעשה וקשירת קשר לביצוע פשע ונשלח לתסקיר שרות המבחן. גלעדי הודה והורשע בעבירת הדחה בחקירה.

נגד אלפרון הוגשו שני כתבי אישום שכללו ארבעה סעיפים של סחיטה. בין השאר, הוא הואשם שהקים אתר הימורים ושכנע קטינים באזור השרון לבצע בו הימורים, כאשר הוא ובן משפחתו משבשים את תוצאות המשחקים. כאשר נקלעו הקטינים לחובות והפסדים, הם נשלחו ללוות כספים מאלפרון בריבית של עד 60%. אלפרון ובן משפחתו איימו לפגוע בקטינים שהתקשו להחזיר את החובות.

במקרה אחר הואשם אלפרון בסחיטה ואיומים של איש עסקים. על פי כתב האישום, אלפרון ואדם נוסף, שהיה שותפו של איש העסקים, בעל חברת משקאות שנקלעה לקשיים כלכליים, "קשרו ביניהם קשר לסחוט באיומים את המתלונן, תוך שימוש באמצעי איום והטלת אימה, והכל כדי להניעו להעביר לידיהם כספים, שאינם מגיעים להם על פי דין".

בסך הכל הואשם אלפרון בארבעה מקרים של סחיטה, כשבכתב האישום המתוקן הושמט אחד המקרים.

ממשרד המשפטים נמסר שמדובר ב"הסדר טיעון ראוי ומאוזן, שבמסגרתו נשקלו מחד גיסא חומרת העבירות ומאידך גיסא נסיבותיהם האישיות והעובדה כי המעשים לא לוו בשימוש בכוח". הפרקליטות יוצגה על ידי עורכות הדין כנרת כאהן מור וסבטלנה ז'ודזישסקיה מפרקליטות מחוז תל אביב.

פרקליטו של אלפרון, עו"ד יניב שגב, אמר לוואלה! חדשות שמדובר ב"הסדר טיעון מצוין, שמאזן בצורה נכונה את כל השיקולים בתיק". אלפרון צפוי להשתחרר בעוד כחמישה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully