וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח במעלות: נהג מונית נמצא כשגרונו משוסף

קובי מנדל

19.11.2009 / 10:27

עובד ניקיון מצא הבוקר את הנהג ללא רוח חיים סמוך לבית ספר ביישוב. במשטרה בודקים האם התקבל דיווח על היעדרו ומתי בדיוק נרצח

חאמזה חאמזה, נהג מונית בן 48 מבית ג'אן, נמצא הבוקר (חמישי) ללא רוח חיים בתוך מונית סמוך לבית ספר "ארזים" במעלות. מבדיקה ראשונית עולה, כי גרונו שוסף. צוות של מגן דוד אדום מאזור אשר שהגיע למקום קבע את מותו, וכעת נבדק החשד לרצח.

מפקד היחידה המרכזית של משטרת מרחב הגליל סגן ניצב אבי מאור סיפר לוואלה! חדשות, כי בשלב זה אין שום כיוון חקירה או מניע כלשהו למעשה. החוקרים מנסים להתחקות אחר תנועותיו האחרונות של חאמזה ואחר שיחות הטלפון שלו. המשטרה מעריכה כי הרצח בוצע בשעות הלילה, ונגבתה עדות מבני משפחתו.

אלי לחמני, מנהל הקפיטריה בעיריית מעלות, סיפר כי עובד התברואה היה הראשון שגילה את זירת הרצח. לדבריו, הוא הגיע בעקבות העובד למקום. העובד החל את עבודתו בשש בבוקר וראה מונית חונה סמוך לבית הספר ארזים. תחילה לא ייחס לכך כל חשיבות, אך כשעבר במקום מאוחר יותר, הבחין שקולות בוקעים ממכשיר הקשר, אך איש לא עונה. כשהציץ במונית, ראה את הקורבן.

"הוא הגיע אליי ואז הזעקתי את המשטרה וניגשתי למקום מסקרנות", הסביר לחמני. "ראיתי שני חתכים בצוואר וכל המונית הייתה מלאה בדם. זה היה מחזה מזעזע ביותר".

חבריו מספרים כי במשך שנים רבות היה חאמזה בעל חברה לחומרי בניין בכפר ונחשב לאיש אמיד. לפני מספר שנים הוא סגר את עסקיו, רכש מונית והחל לעבוד כנהג בתחנת המוניות "שלי" במעלות. בכפר אמרו שמדובר באדם שסייע כספית לתושבים רבים והדגישו כי מדובר ב"מלח הכפר".

אמש נמצאה גופת אישה כבת 25 ועליה סימני אלימות סמוך לבניין ברחוב החלוצים בתל אביב. ככל הנראה, מתה האישה כתוצאה מנפילה מקומתו השלישית של הבניין בו התגוררו היא ובן זוגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully