וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בשתי תאונות דרכים קטלניות

נעמה טלמור וקובי מנדל

18.11.2009 / 18:27

הולך רגל בן 56 שצעד בכביש 4 סמוך לבנימינה נהרג מפגיעת רכב. דקות לאחר מכן נהרג הולך רגל נוסף שניסה לחצות את כביש החוף סמוך לג'סר א-זרקא באזור אסור לחצייה

בתאונה קטלנית שהתרחשה הערב (רביעי) בכביש 4, בין אור עקיבא לבנימינה, נהרג מוחמד קיאל, בן 56 מכפר מאכר, מפגיעת רכב. הנהג הפוגע נפצע באורח קל ופונה לבית החולים הלל יפה בחדרה. מתנדב זק"א, אשר דהן, שהגיע למקום אמר לוואלה! חדשות כי "ככל הנראה הגבר הלך בצד הכביש, באזור לא מואר.

דקות לאחר התאונה בכביש 4 התרחשה תאונה קטלנית נוספת בכביש החוף, סמוך לג'סר א-זרקא, כשמוחמד גוהר, תושב הכפר בן 22, ניסה לחצות את הכביש באזור אסור לחצייה ונפגע מרכב פרטי. "הפגיעה הייתה קשה ביותר. הוא נהרג במקום ואפילו לא ניתן היה לזהות את גילו של ההרוג" אמר לוואלה! חדשות זכי הלר, הדובר המבצעי של מד"א. רופא מד"א נאלץ לקבוע את מותו.

מתנדב זק"א אשר דהן סיפר כי במשך למעלה מ-10 שנים שהוא מתנדב בארגון הוא ראה תאונות רבות שמתרחשות באזור הגשר של ג'סר א-זרקא, הנגרמות כשאנשים מנסים לחצות את הכביש על אף האיסור ועל אף הגדרות שמוצבות במקום. "הגיע הזמן שהרשויות יקימו לתושבים כאן מעבר חצייה" אמר.

בתוך כך, נפצעו הערב שבעה בני אדם, בהם ילד, בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב שאירעה בצומת יבול שבמועצה האזורית אשכול במערב הנגב. נפגע אחד בתאונה נפצע באורח קשה, שלושה נוספים נפצעו באורח בינוני ושלושה באורח קל. צוותי מד"א שהוזעקו למקום פעלו לפנות את הנפגעים לבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully