וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הלחץ מארה"ב: עוד שכונה במזרח י-ם

18.11.2009 / 16:14

למרות התנגדותו של ברק אובמה לבנייה בגילה שבירושלים, הונחה אבן פינה לבניית שכונה חדשה באזור. ח"כ דני דנון שחנך את הטקס: "נראה שאובמה עדיין לא מבין מי הטובים ומי הרעים"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק)

בעוד אובמה תוקף את אישור הבנייה בשכונת גילה בירושלים, הונחה היום (רביעי) אבן פינה לשכונה חדשה במזרח ירושלים, שכונת "נוף ציון" שלב ב', הסמוכה לג'אבל מוכבר. את הטקס ארגן יו"ר "הליכוד העולמי", ח"כ דני דנון, ובאירוע נכחו חברי משלחת של יהודים אמריקאים, אשר מתעניינים ברכישת נדל"ן במקום וכן פעילים מהמפלגה הדמוקרטית בארה"ב. במסגרת השכונה, עתידות להיבנות 400 יחידות דיור על שטח של 114 דונם.

בראש המשלחת האמריקאית עומד חבר בית הנבחרים של מדינת ניו- יורק, דב הייקינד, שאמר באירוע כי, "האירוע הזה יבהיר לנשיא אובמה בבית הלבן ולכל מי שחפץ בביטול הנוכחות היהודית במולדתו, שעמדות כאלה לא מקובלות על אף יהודי ברחבי העולם. אנחנו כאן כדי להראות שיהודים מכל רחבי העולם מרגישים בעלות על אדמת ארץ ישראל ואף נרכוש נכסים בכדי להוכיח לקהילה הבינלאומית כי שטחים אלה אינם למשא ומתן".

ח"כ דנון אמר בנאומו באירוע: "ירושלים לעולם לא תהיה סעיף במשא ומתן. החיזוק שאנחנו מקבלים היום מגורמים בממשל האמריקאי אומרים כי אובמה נאיבי וכנראה אובמה עדיין לא מבין מי הטובים ומי הרעים בכל הסכסוך הזה. חובתנו לעם אשר בחר להעמיק את ההתיישבות בכל רחבי יהודה ושומרון וכמובן בירושלים. את חובתנו נמלא גם במחיר של התעלמות מאובמה ויועציו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully