וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד עונש קל לאם שהטביעה את בנה?

18.11.2009 / 14:25

הפרקליטות דורשת לגזור 8 שנות מאסר על אולגה בוריסוב שהטביעה את בנה למוות בים. עורך דינה: ניתן להסתפק בתקופה מעצרה. אתמול נידונה אם שהטביעה את בנה בגיגית ל-12 שנות מאסר

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: ענת ברק)

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט המחוזי בפתח תקווה לגזור שמונה שנות מאסר על אולגה בוריסוב, שהודתה והורשעה במסגרת הסדר טיעון בהריגת בנה אלון באוגוסט אשתקד. פרקליטה של האם, עו"ד יוסי זילברברג, ביקש היום (רביעי) מבית המשפט להסתפק בתקופת המעצר שישבה עד כה, כ-15 חודשים.

לפי כתב האישום שהוגש נגדה, בסוף אוגוסט 2008 לקחה בוריסוב את בנה אלון לחוף ימה של בת ים בשעה 1:00 לפנות בוקר, ובעודו ישן הכניסה אותו למים והטביעה אותו.

בעלה של בוריסוב, אילן יהודה, אמר לשופטים שאולגה היתה "אמא מיוחדת, אמא נפלאה. בתוך תוכי אני יודע שהיא עשתה הכל בשביל הילד". הוא הוסיף שאולגה אמרה לו שהיא לא מבינה מדוע הרגה את אלון. "העונש הכי כבד זה לאבד ילד. אני ואולגה יודעים את זה. אנחנו מאוד מתגעגעים לילד. כל יום שהיא נמצאת בכלא זה גזר דין מוות".

יהודה סיפר שרעייתו סבלה מדיכאון, הסתגרה בבית והחלה לשתות אלכוהול. "צעקתי עליה, השפלתי אותה, דחפתי אותה. לא הבנתי שהיא חולה. היא השתנתה, אבל האהבה לילד תמיד נשארה". הוא סיפר שהיא חשבה שהילד חולה מכיוון שלא הסתדר בגן.

בוריסוב עצמה אמרה כי "אני מאוד מתגעגעת לבן שלי, קשה לי עם מה שעשיתי. הדבר היחיד שמחזיק אותי זה שבעלי בקשר איתי ומבקר אותי".

התובעת, עו"ד טוני גולדנברג, אמרה כי ניתן היה להרשיע את בוריסוב בקלות ברצח, אולם היא סברה שזה יהיה בלתי מוצדק "להדביק לה תווית של רוצחת. לא מדובר בהמתה רגילה. מדובר בהמתה של אם מסורה, שמעולם קודם לא פגעה בבנה". עם זאת, עו"ד גולדנברג הוסיפה שיש מקום לענישה מרתיעה מכיוון ש"הבטן הציבורית לא יכולה לבלוע הסתפקות" בעונש סמלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully