וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי עיריית י-ם הרסו בית בכפר עיסאוויה

ניר יהב כתבנו לענייני ערבים ואיילה חננאל

18.11.2009 / 12:53

כמחאה על עבודות ההריסה חסמו תושבי המקום את הדרכים המובילות לבית בכלי רכב פרטיים. במקום התפתחו עימותים בין החיילים לתושבים המוחים

עובדי עיריית ירושלים ביצעו הבוקר (רביעי) הריסה של בית בכפר עיסאוויה במזרח העיר. כמחאה על עבודת ההריסה, חסמו תושבי המקום את הדרכים המובילות לבית בכלי רכב פרטיים. עובדי העירייה הרסו את הבית תוך שמירה של כוחות מג"ב ומידי פעם יידו תושבי המקום אבנים לעברם. לא היו נפגעים ונזק.

מקורות פלסטינים דיווח כי דחפורים ישראלים הרסו הבוקר בית בן שתי קומות ושני מחסנים בכפר עיסאוויה שבמזרח ירושלים. עדי ראייה מסרו כי למקום הגיעו כוחות רבים של משטרה וצה"ל שמנעו מפלסטינים תושבי מזרח העיר שניסו למנוע מהדחפורים להרוס את המבנים. לדבריהם, כוחות הביטחון הישראלים סגרו את האזור ומנעו מהפלסטינים להתקרב למקום, דבר שהוביל לעימותים בין החיילים לתושבים המוחים.

מועאד' זעתרי, מנהל מוסד "אל-מוקדסי" הפועל למען מזרח ירושלים, אמר לסוכנות הידיעות הרשמית הפלסטינית כי מדובר במדיניות כללית של ישראל שמטרתה "לחסל את הנוכחות הפלסטינית בירושלים". פלסטיני אחר ממזרח ירושלים הביע חשש כי עיריית ירושלים תהרוס בתים נוספים בכפר משום שרבים מבעליהם קיבלו צווי הריסה. מקורות פלסטינים דיווחו כי באחרונה מסרה עיריית ירושלים 14 צווי הריסה חדשים לבתי תושבים בעיסאוויה, וכך עולה מספר הבתים שקיבלו צווי הריסה בכל מזרח ירושלים לשבעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully