וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "המו"מ לשחרור שליט נמצא בתנופה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

17.11.2009 / 23:12

מחזיק תיק שליט בחמאס אמר כי חלה התקדמות במו"מ לגיבוש עסקה לשחרור החייל החטוף וכי הצדדים מתגברים על המכשולים. אתמול הכחיש גורם אחר בארגון כי הושגה התקדמות

האם עסקת שליט עומדת בפני פריצת דרך? מחזיק תיק "שליט" בחמאס, ד"ר אוסאמה אל-מזייני, אמר הערב (שלישי) כי המשא ומתן לגיבוש עסקה לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט נמצא במלוא תנופתו וכי המתווך הגרמני מסייע לצדדים להתגבר על כל המכשולים.

אל-מזייני אמר עוד כי אינו מעוניין למסור פרטים נוספים כדי לא להכשיל את המאמצים לגיבוש העסקה: "הארגון קיבל החלטה שלא למסור פרטים נוספים כדי שהמשא ומתן לגיבוש עסקה לא ייפגע לרעה". אל-מזייני האשים גם את כלי התקשורת בעובדה שטרם נחתמה עסקה: "העסקה התעכבה במשך שלוש שנים בגלל התקשורת. אם ברצוננו להצליח ועל מנת שאסירינו יראו אור יום, עלינו לשמור על שקט".

בניגוד לדבריו של אל-מזייני, אתמול הכחיש בכיר חמאס ונציג הארגון בלבנון, אוסאמה חמדאן, את הדיווח בעיתון הגרמני "דר שפיגל" לפיו הושגה התקדמות משמעותית במשא ומתן לגיבוש עסקת שליט. "הדברים אינם נכונים", אמר חמדאן לאתר חדשות פלסטיני. "לא הושגה התקדמות במגעים. המשא ומתן נמשך והוא טרם הגיע להכרעה". לדבריו, חמאס אינו מוותר על התנאים שאותם הציב במסגרת העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully