וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריינים הביסו את המשטרה 0:3 ללא הארכה

איילה חננאל

17.11.2009 / 22:35

בתי המשפט שחררו בתוך יום אחד שלושה עבריינים בכירים, חלקם חברים בארגוני פשיעה, לאחר שלא נמצאו די ראיות כדי להחזיקם במעצר. משטרה במבוכה

לא בטוח ש-17 בנובמבר יירשם ביומני המשטרה כיום מוצלח. לאחר גל ההצלחה בפענוח מקרי פשיעה חמורים, נאלצה המשטרה להתמודד בתוך יום אחד עם שחרורם של שלושה עבריינים בכירים, לאחר שלא הושגו די ראיות כדי להשאירם במעצר.

במקרה הראשון שחרר בית משפט השלום בתל אביב את העבריין זלמן אלפרון לביתו, שעות ספורות לאחר שנעצר. בדיון שנערך בשעות אחר הצהרים ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של אלפרון בשלושה ימים. עם זאת, בית המשפט סירב לקבל את בקשת המשטרה, שחרר את אלפרון לביתו, ואף סירב לאפשר למשטרה לבקש עיכוב ביצוע שיאפשר לה לערער על ההחלטה. בתום הדיון אמר אלפרון כי "המשטרה מתנכלת לי ללא כל סיבה פעם אחר פעם".

זלמן אלפרון, אחיהם של ניסים ויעקב אלפרון, עוכב לחקירה במהלך הלילה בתחנת משטרת מסובים בחשד להחזקת רכוש גנוב וסכין. בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר, התבצע חיפוש בחוותו של זלמן אלפרון בגבעת שמואל, במהלכו נתפס על ידי השוטרים רכוש החשוד כגנוב וכן המחאות רבות. לטענת המשטרה, אלפרון יצא לכיוון השוטרים עם סכין שלופה.

אמר: "מה אני, כוסית?" - ותקף

במקרה השני שחרר בית משפט השלום בתל אביב את החשוד המרכזי בפיצוץ מטען החבלה במוסך בבת ים, שאירע לפני כחודש. לאחר מעצרו, הוטל לבקשת המשטרה צו איסור פרסום על שמו.

בהחלטתו ציין בית המשפט כי אין בידי המשטרה די ראיות להשאיר את העבריין במעצר וגם במקרה זה, סירב להשאיר את החשוד במעצר עד להגשת ערעור של המשטרה נגד ההחלטה.

בפיצוץ שאירע לפני כחודש נהרג שלומי וזנה, תושב אילת, ושותפו לשעבר של החשוד המרכזי בעסקי מחזור מתכות וברזל. כמו כן, נפצעו באירוע שני בני אדם: שימי כדורי, תושב בת ים, שותפו של החשוד המרכזי, וגיל בטיט, תושב אילת, שנעצר בשנת 2008 בחשד למעורבות בשוד וברצח סוחר תכשיטים ירושלמי בעירו.

עבריין נוסף ששוחרר היום הוא אדם אבוטבול, בנו של צ'רלי אבוטבול. בית משפט השלום בנתניה שחרר את אדם למעצר בית, לאחר שהואשם בתקיפת שוטר ובהכשלת שוטר במילוי תפקידו. בכך דחה בית המשפט את בקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של אבוטבול עד תום ההליכים. בית המשפט גם אישר לאבוטבול המיוצג על ידי עורכת הדין רוויטל סוויד,לצאת לעבוד בשעות היום.

אבוטבול נעצר ביום חמישי שעבר בחשד שנגח בשוטר שביקש לערוך חיפוש על גופו, בעת שישב במסעדה בכיכר העצמאות בנתניה. על פי כתב האישום, שהוגש ביום ראשון השבוע, אמר אבוטבול לשוטר: "מה אני כוסית?" ואז תקף אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully