וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצר לסייע בתאונה וגילה כי רכבו נגנב

יוסי מדריסוביץ'

17.11.2009 / 21:36

תושב אלעד נקלע לזירה של תאונת דרכים שאירעה בצומת זבולון. כדקה לאחר מכן גילה האיש כי אלמוני ניצל את המהומה כדי להימלט עם רכבו. כשעה לאחר מכן אותר הרכב בשפרעם

תושב אלעד שביקש לסייע הערב (שלישי) בתאונת דרכים שאירעה בצומת זבולון בצפון, הפך קורבן לגניבת רכבו. האיש, ישי פרץ, סיים פגישת עסקים במעלות וכשעבר עם רכבו הפרטי מסוג וולבו באזור צומת זבולון, הבחין בשני כלי רכב מרוסקים. פרץ יצא מרכבו, ראה כונן של ארגון "איחוד הצלה" שחש אף הוא למקום, אך כשהתקרב לזירת התאונה גילה כי שלושת המעורבים לא נפגעו פיזית.

כעבור דקה, הבחין פרץ כי אלמוני ניצל את התאונה, נכנס לרכבו ונמלט מהמקום. פרץ סיפר לוואלה! חדשות כי "ראיתי בשלב ראשון את הכונן ולא ממש ידעתי מה קורה. יצאתי מהרכב שלי ולמרות שהיו שם שני כלי רכב מרוסקים, התברר כי לא היו נפגעי גוף. מהרכב הראשון יצאה בחורה צעירה ומהרכב השני יצאו אישה וילד כבן ארבע. שלושתם היו מאוד מבוהלים. חבר שהיה ברכב שלי, עזב את הרכב ובא לקראתי ורק אז הוא הבין שהרכב היה ממונע כשיצאתי ממנו".

פרץ הוסיף כי "הגנב ניצל את העובדה שהרכב היה ממונע וברח מהמקום. התקשרתי למשטרה ולחברת 'איתוראן' ואחרי שעה מצאו את הרכב שלי בשפרעם. לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות, אמרתי לעצמי 'איזה אנשים רעים יכולים לעשות דבר כזה'. אתה מבקש לעזור לאנשים פצועים ומישהו מנצל את זה. רק לפני שבוע הייתי אמור למכור את הרכב הזה. כאדם דתי אני יכול לומר כי 'שלוחי מצווה אינם ניזוקים'".

ראש משרד חקירות במשטרת שפרעם, רב פקד איגור אברוצקי, סיפר כי "אחרי שקיבלנו את ההודעה, ביצענו חיפושים ובשלב מסוים הרכב אותר. ביצענו בדיקות של חבלן משטרתי ומיד לאחר מכן העברנו את הרכב לתחנת זבולון לצורך בדיקה של זיהוי פלילי. הם יבדקו אם ברכב נותרו דגימות DNA של החשודים בגניבה ובהתאם לכך נמשיך לטפל בתיק".

  • עוד באותו נושא:
  • שפרעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully