וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה היולדת שאושפזה עם רעלת הריון

נעמה טלמור

17.11.2009 / 21:40

הצעירה, בת 23, אושפזה לאחר שהתמוטטה בביתה בשבוע ה-34 להריונה. במשך ארבעה ימים נאבקו הרופאים על חייה אך ללא הצלחה. בתחילת השבוע מתה יולדת אחרת מבעיה רפואית נדירה

אישה כבת 23 מקרית ספר שהיתה בשבוע ה-34 להריונה, מתה היום (שלישי) בבית החולים אסף הרופא בצריפין כתוצאה מרעלת הריון. האישה פונתה לבית החולים לפני יומיים כשהיא במצב קשה לאחר שעברה שני התקפי פרכוס בביתה. עם אשפוזה בבית החולים אבחנו הרופאים כי היא סובלת מרעלת הריון ולכן עברה ניתוח קיסרי. בבדיקות ה-CT שבוצעו לאחר הניתוח, גילו הרופאים כי היא סובלת מדימום מוחי.

לאחר הניתוח אושפזה האישה במחלקה לטיפול נמרץ כשהיא מונשמת, אך מצבה הידרדר וכאמור היום בשעות הצהרים היא מתה. מצבה של התינוקת שילדה מוגדר בינוני אך יציב והיא מתאוששת בבית החולים. זהו המקרה השביעי השנה של יולדת בישראל.

ביום ראשון מתה צעירה בת 28, חמישה ימים לאחר שילדה בבית החולים סורוקה בבאר שבע. ארבעה ימים לאחר הלידה שוחררה הצעירה יחד עם תינוקה לביתה במצב טוב. אולם ביום שישי האחרון הובהלה חזרה לבית החולים כשהיא במצב קשה. הנתיחה הפתולוגית העלתה כי ככל הנראה היא מתה מבעיה רפואית שלא ניתן היה לזהותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully