וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יוסי מימן אומר לא ל-yes?

אופיר בר-זהר

17.11.2009 / 21:20

דוברו של איש העסקים, זאב פיינר, אמר היום כי נושא רכישת yes אינו נשקל בשלב הנוכחי ובכך ענה על הפרסומים הקושרים בין רכישת 012 סמייל לבין חברת הלווין

רכישת יס אינה עומדת על הפרק בשלב זה - כך אמר היום דוברו של יוסי מימן, זאב פיינר. נציגו של מימן סיפק מענה לפרסומים השונים הקושרים בין רכישת 012 סמייל על ידי הזרוע הבורסאית של יוסי מימן, אמפל, ובין אחזקותיו האישיות בערוץ 10 והניסיונות לשרבב את yes למגוון הספקולציות.

"לא יעזרו הספקולציות והפרסומים השונים גם אם יכתבו פעם אחר פעם: נושא רכישת yes אינו נשקל כלל בשלב הנוכחי", אמר זאב פיינר יועץ התקשורת של מימן. פיינר הדגיש כי "אין שום קשר בין הרכישה שבוצעה 012 סמייל על ידי אמפל לאחזקה של מימן בערוץ 10".

בימים האחרונים, לאור רכישת סמייל 012, עלו ההערכות כי מימן ירצה לרכוש את חברת יס על מנת להקים קבוצת תקשורת. החברה נמצאת על המדף לאחר עסקת הענק האחרונה שבה רכש אלוביץ' את בזק, וכעת יצטרך למכור את מניותיו ביס.

במידה ומימן ירצה להשיג שליטה ביס, הוא לא יוכל להמשיך להחזיק בערוץ 10. לפי החוק בישראל במידה ויחזיק ביותר מ24% ממניות הערוץ - לא יוכל להחזיק ביס כלל, ובמידה ויחזיק למעלה מ15% מיס, לא יוכל להחזיק בערוץ 10 כלל. יש לציין כי תקונת משרד התקשורת הנוגעות ליס באופן ספציפי מחמירות עוד יותר. בעבר קיבל הטייקון חיים סבן הקלה על ידי הוראת שעה שאיפשרה לו להחזיק בחלקים מבזק ומקשת, אך תוקפה של הוראה זו פג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully