וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשופרסל היו שמחים אם לא הייתי קיים"

עדי דברת-מזריץ

17.11.2009 / 19:11

כך אמר רמי לוי, הבעלים של שיווק השקמה בועידה השנתית של ענף הקניונים ורשתות המסחר. לוי הוסיף כי בחן לרכוש את רשת טיב טעם, אולם נסוג מכך משום שהבעלים סירב להכשירה

"התמודדתי על רכישת קלאבמרקט ובסוף זה לא יצא לפועל. שופרסל נתנו מחיר הרבה יותר גבוה ממני וברגע הזה הם (הממונה על ההגבלים העסקיים) לא עשו שיקול נכון כי הם לא ראו לפני עיניהם את טובת הצרכן. אני שומע מכל הספקים שזו הייתה טעות שהסכימו שקלאבמרקט תימכר לשופרסל כי נהיה להם כוח יותר מדי חזק. זה פגע בספקים. מבחינת הצרכן היה יותר טוב אם זה היה נרכש על ידי רשת מתחרה", כך אמר רמי לוי, הבעלים של רמי לוי שיווק השקמה בוועידה השנתית הרביעית של ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל שמתקיימת באילת.

לוי סיפר על עוד מספר ניסיונות רכישה. "בדקתי ובחנתי את רכישת טיב טעם ואם הייתי יכול להכשיר אותה הייתי עושה את זה בצ'יק. נפגשתי עם עמית (ברגר) והוא שאל את השותף שלו (טרייביש). בסופו של דבר זה לא נעשה אז אפשר להסיק שכנראה הוא לא רוצה להכשיר את הרשת. ברגע שתהיה רשת שתהיה אטרקטיבית במחיר אני אקנה אותה אבל כרגע יותר נוח וזול לנו לפתוח חנויות".

לוי בחן גם מספר החלטות שעשה, את חלקן, אמר, היה עושה שוב ואת חלקן לא. לוי מסר כי כן היה מנפיק שוב את הרשת, למרות הטרחה. לא כך בנוגע למותג הפרטי של הרשתות הפרטיות "המותג". "לא הייתי הולך לשותפות במותג הפרטי עם הרשתות הפרטיות. אז המחזור שלי היה 30% מהמחזור הנוכחי שלי. היום הייתי יכול לעשות את זה לבד", גילה לוי.

על מערכת היחסים עם הרשתות הפרטיות האחרות אמר: "באופן טבעי, כשיש התפתחות יש גם תחרות. לפעמים יש ויכוחים בגלל התחרות אבל בסוף זה מסתדר". בתשובה לשאלה 'מקנאים בך'? ענה לוי:"השם ברא את האדם באופן טבעי עם קנאה. השאלה היא, איך האדם מתנהל שהוא מקנא. לא הייתי אומר מקנאים בי, אולי אני קצת מפריע להם" לגבי שופרסל ציין כי "באופן טבעי אני חושב שששופרסל הייתה שמחה אם לא הייתי קיים. אם אני מגיע לכל אזור ומוריד שם את רמת המחירים אז זה לא עושה להם טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully