וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לאהרונוביץ' - הופחת הקיצוץ במשרדו

איילה חננאל

17.11.2009 / 16:32

הקיצוץ שיועד לתקציב המשרד לביטחון פנים הופחת בכ-478 מיליון שקלים, זאת לאחר שראש הממשלה תמך במהלך. אהרונוביץ': "לא מדובר בתקציב מותרות"

הקיצוץ שתוכנן בתקציב המשרד לביטחון פנים יקטן ב-478 מיליון שקלים, כך דווח היום (שלישי) מהמשרד. בסביבתו של השר מישראל ביתנו הביעו שביעות רצון מהמהלך שלדבריהם "הושג לאחר פגישות רבות ודיונים אינטנסיביים שנמשכו שבועות רבים". במשרד לביטחון פנים מבהירים כי אין מדובר בתוספת תקציבית, אלא בהפחתה של 85% בקיצוץ שתוכנן על ידי משרד האוצר.

השר לביטחון פנים אמר כי "מדובר בהישג מרשים למשרד, למשטרה, לשב"ס ובראש ובראשונה לחברה בישראל". אהרונוביץ' שעומד בראש המשרד שעמד בתקופה האחרונה תחת ביקורת חריפה נוכח גל האלימות הוסיף כי "אין מדובר בתקציבי מותרות וביכולות לממש את כלל התכניות שנקבעו, אלא כאוויר לנשימה שהוזרם למשרד על כל גופיו בכדי שיוכלו להמשיך לקיים את פעילותם השוטפת כנדרש".

דוברו של השר ביקש להבהיר כי הסיכום על הפחתת הקיצוץ הושג "בתמיכת ראש הממשלה שהביע את נכונותו להגיע להבנות מהירות". אתמול, איים יו"ר ישראל ביתנו שר החוץ אביגדור ליברמן, כי חברי מפלגתו לא יצביעו בעד הצעות חוק שתעלה הממשלה. זאת בשל העובדה שבמסגרת צמצום הקיצוץ הרוחבי במשרדי הממשלה, בוטל הקיצוץ שתוכנן בישיבות.

בעקבות דבריו של ליברמן התקיימה אתמול אחר הצהריים פגישה בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו. השניים סיכמו להיפגש שוב היום, במטרה להגיע לפתרון מוסכם בנושא תקציב העלייה עד ליום שני הבא. כמו כן סוכם כי בשלב זה תחזור מפלגת ישראל ביתנו להצביע לפי עמדת הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully